بازی Resistance
یحیی رحیمی

بازی چندنفره استودیو Insomniac Games دنباله مجموعه Resistance نخواهد بود

یحیی رحیمی 2 خرداد 1401 بدون دیدگاه
155 بازدید

استودیو Insomniac Games چندین پروژه مختلف را به صورت هم‌زمان جلو می‌برد و علاوه بر ساخت بازی اسپایدرمن 2 و مارول ولورین، توسعه یک بازی چندنفره یا مولتی پلیر را ادامه می‌دهد. شایعات پیشین از احتمال ساخت دنبال سری Resistance خبر می‌داد؛ اما آگهی استخدام تازه‌ای نشان می‌دهد که با یک عنوان کاملاً جدید روبه‌رو هستیم و استودیو به ادامه مجموعه‌های گذشته نخواهد پرداخت.

به گزارش پارسی گیم، استودیو اینسامنیاک گیمز از زمان پیوستن به فهرست استودیوهای سونی توقف‌ناپذیر بوده است. این استودیو در سال اول عرضه پلی استیشن 5 با انتشار بازی Ratchet and Clank Rift Apart شروع طوفانی داشت و جوایز مختلفی را درو کرد. در ادامه این روند سریع، بازی Spider-Man 2 در سال آینده میلادی منتشر می‌شود و توسعه بازی Marvel’s Wolverine نیز به خوبی پیش می‌رود و فرایند موشن کپچر شروع شده است. استودیو با این حال یک بازی چندنفره می‌سازد که طبق آگهی استخدامی جدید، اثری کاملاً نو خواهد بود.

بازی چندنفره Insomniac Games بازی Resistance

بازی چندنفره استودیو Insomniac Games

وجود بازی چندنفره استودیو ایناسمنیاک توسط گزارش‌های پیشین فاش شد و طرفداران به گمانه‌زنی در مورد ماهیت آن پرداختند. در حالی که امید زیادی برای ساخت دنباله بازی Resistance وجود داشت، آگهی استخدامی جدید امیدها را بر باد داد و اطلاعات تازه‌ای در مورد این اثر فاش کرد. استودیو نیازمند یک کارگردان هنری برای یک بازی معرفی‌نشده است و این بازی یک عنوان یا IP کاملاً جدید با فضایی نوین خواهد بود.

بنابر متن آگهی استخدامی، کارگردان هنری مسئولیت هدایت تیم توسعه‌دهندگان برای خلق یک محیط چندنفره را خواهد داشت. این فرد همچنین باید برای فرایند پیش‌تولید بازی برنامه‌ریزی کند و برای خلق یک عنوان جدید همراه با کارگردان‌های دیگر آماده شود. استودیو در ادامه آگهی نوشته است که این فرد باید تجربه تولید یک بازی تراز اول با المان‌های مولتی پلیر را کسب کرده باشد؛ یا حداقل درک کاملی از فرایند هنری خلق یک بازی چندنفره داشته باشد.

این سرنخ‌ها واقعیت تازه‌ای را برای ما افشاء می‌کنند و آن‌هم اینکه استودیو Insomniac Games یا در حال کار روی یک پروژه چندنفره است یا اینکه بازی تازه‌ای می‌سازد که بخش مولتی پلیر ویژه‌ای دارد. مهم‌تر از همه، این یک IP یا عنوان کاملاً جدید است که در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و فعلاً ماهیت آن چندان مشخص نیست. متأسفانه این آگهی، اطلاعاتی در مورد ژانر بازی منتشر نمی‌کند؛ اما می‌دانیم که ایناسمنیاک گیمز تجربه کافی برای خلق بازی تیراندازی چندنفره را به لطف فرنچایز Resistance دارد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.