موشن کپچر بازی Spider-Man 2 اسپایدرمن 2
محمد صادق شجاعی

روند ضبط موشن کپچر بازی Spider-Man 2 آغاز شده است

محمد صادق شجاعی 21 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
354 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، تونی تاد که در بازی اسپایدرمن 2 به عنوان شخصیت ونوم ایفای نقش می‌کند، با انتشار یک توییت از آغاز ضبط موشن کپچر بازی Spider-Man 2 خبر داده است.

تونی تاد در توییتی که به‌تازگی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده، نوشته است: «سحرخیز. #Mocap time». این امر باعث شده که بسیاری از علاقه‌مندان بازی‌های ابر‌قهرمانی تصور کنند روند ضبط موشن کپچر بازی اسپایدرمن 2 آغاز شده است. در زیر توییت تونی تاد، افراد مختلفی تصاویر شخصیت ونوم را پست کرده‌اند که تعدادی از آن‌ها توسط بازیگر و صدا‌پیشه این شخصیت ری توییت و لایک شده‌اند. بسیاری از افراد این اقدام تونی تاد را تاییدی بر آغاز ضبط موشن کپچر بازی Spider-Man 2 برداشت کرده‌اند.

استودیو  Insomniac Games در پایان بازی Spider-Man نشان داد که  شخصیت هری آزبورن به ونوم تبدیل شده است. بعید به نظر می‌رسد که در بازی اسپایدرمن 2 تونی تاد به عنوان هری آزبورن ایفای نقش کند. این امر از آن جهت بوده که شخصیت مذکور در اولین اثر از سری Marvel’s Spider-Man به عنوان یک فرد جوان و هم‌سن‌ و سال پیتر پارکر به تصویر کشیده شده است.

در زمان معرفی بازی Spider-Man 2 در سال گذشته، تونی تاد به عنوان صدا‌پیشه شخصیت ونوم تایید شد. رایان اشنایدر، رئیس استراتژی استودیو اینسامنیاک گیمز، در این‌باره در بلاگ پلی استیشن نوشته است: «بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم تونی تاد (بازیگر مشهور فیلم‌های Candyman) صداپیشگی ونوم در بازی Spider-Man 2 را برعهده خواهد داشت».

موشن کپچر بازی Spider-Man 2 اسپایدرمن 2

اسپایدرمن و مایلز مورالز در بازی Spider-Man 2 حضور دارند

رایان اشنایدر در ادامه گفته است: «همچنین خوشحالیم که یوری لونتال و ناجی جتر که به ترتیب نقش‌های پیتر پارکر و مایلز مورالز را ایفا کرده‌اند، برای حضور در بازی اسپایدرمن 2 بازگشته‌اند. ما بسیار خوش‌شانس بودیم که در بازی‌های Spider-Man با بازیگران فوق‌العاده و بااستعدادی متعدد کار کرده‌ایم و اکنون تونی تاد هم به جمع آن‌ها اضافه شده است».

تونی تاد تجربه قابل‌توجهی در صدا‌پیشگی بازی‌های ویدیویی داشته است. وی پیش از بازی Spider-Man 2، در آثاری همچون Back 4 Blood ،Half-Life: Alyx ،Call of Duty: Black Ops II ،Dota 2 و Legend of Dragoon حضور داشته است.

نظر شما در مورد آغاز موشن کپچر بازی Spider-Man 2 چیست؟ آیا برای تجربه این اثر لحظه‌شماری می‌کنید؟ به نظر شما تونی تاد در نقش ونوم عملکرد قابل قبولی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.