دانلود بازی Lost Nova برای PC
دانلود بازی Lost Nova برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Lost Nova برای PC

پارسی گیم 29 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,732 بازدید

دانلود بازی Lost Nova برای کامپیوتر

امروزه تعداد زیادی از بازی‌های مستقل و کم حجم با سوژه‌های جذاب وجود دارند که هر کدام ماجراجویی دیجیتالی جدیدی را به خوردمان می‌دهند. این بازی‌ها به دلیل اینکه روی تمام سیستم‌ها قابل‌اجرا بوده، برای طیف گسترده‌تری از بازیکنان در دسترس هستند. بازی Lost Nova از استودیو Jon Nielsen عنوانی جذاب در سبک ماجراجویی و اکشن بوده که شما را در یک سیاره بیگانه قرار می‌دهد تا با گشت و گذار و عبور از موانع و چالش‌هایش، سعی کنید زنده بمانید.

کاراکتر شما Mia نام دارد که در تعطیلات کهکشانی خودش بود اما به دلیل سقوط کردن سفینه‌اش در یک سیاره بیگانه، اسیر شد و اکنون باید در این منطقه ناشناخته برای زنده ماندن تلاش کند. شما باید به کمک سلاح لیزری خود منابع مهم مختلف را استخراج کرده و با خرید انواع تجهیزات و ارتقا دادن وسایل خود، بتوانید مسیر پرمخاطره را ساده‌تر طی کنید. در طول بازی با موجودات و دوستان جدیدی رو به رو می‌شوید که می‌توانند در موارد مختلف به شما کمک کنند.

انتخاب‌ها و تصمیم‌های شما تأثیر مستقیمی در روند داستان و همچنین دنیای بازی خواهد گذاشت. شما با جمع‌آوری دوستان خود در کنار هم، انجام مأموریت‌ها و کشف محل‌های جدید، رازهای بیشتری از این سیاره بیگانه می‌فهمید. گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک و در محیطی دوبعدی طراحی شده و به گشت و گذار، ساخت و ساز، جمع‌آوری منابع و حل کردن معماها و پازل‌ها خلاصه می‌شود. گرافیک کارتونی و بامزه بازی نیز از دیگر ویژگی‌های جذابش است که تجربه آن را برای طیف سنی پایین‌تر نیز مناسب می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Unpacking را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Lost Nova برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP and above
Processor: 1.2Ghz
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: 512MB
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Lost during a vacation gone wrong, help Mia gather what she needs to fix her ship and get home. Use your trusty salvaging laser to harvest resources and earn currency for buying upgrades and unlocking new activities. Meet new friends and help each other get yourselves unlost.
There’s no rush! With no time limits or enemies to worry about, you can take your time collecting resources, making friends with the locals, or spending a relaxing day fishing in the nearby lava pools.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.