Angry-Birds-Minecraft
یحیی رحیمی

انگری بردز در بسته الحاقی تازه‌ای به بازی ماینکرافت اضافه شد

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,016 بازدید

بزرگ‌ترین کراس‌اور بازی ماینکرافت با انگری بردز اتفاق می‌افتد. شخصیت‌های بازی Angry Birds قرار است به واسطه یک بسته الحاقی جدید به Minecraft اضافه شوند. این دی‌ال‌سی که در بازار خریدوفروش ماینکرفت قرار گرفته است، امکان انتخاب هرکدام از پرندگان خشمگین را می‌دهد و علاوه بر ظاهر، می‌توان از قابلیت‌ آن‌ها نیز در بازی استفاده کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، بسته الحاقی جدید ماینکرافت به بازی‌کنان امکان گذراندن چندین مرحله جدید را می‌دهد و در صورتی که بتوانید پرندگان را از دست خوک‌های خشمگین نجات دهید، چندین شخصیت دیگر نیز دریافت خواهید کرد. خبر خوب آن است که بازی‌کنان امکان بازی کردن انگری بردز در ماینکرافت را خواهند داشت و به لطف حالت کوآپ، تجربه بازی همراه دوستان مهیج و دل‌نشین خواهد بود.

بازی‌کنان امکان تجربه مراحل جدید و استاندارد را خواهند داشت که با سبک Minecraft ساخته شده‌اند؛ همچنین حالت کلاسیک به آن‌ها امکان نزدیک شدن به تجربه گیم پلی اولیه Angry Birds را می‌دهد. این کراس‌اور دارای ویژگی‌هایی است که تابه‌حال در ماینکرافت دیده نشده است و توسعه‌دهندگان در حال گسترش دنیای بازی به کمک شیوه‌های تازه‌ای هستند.

انگری بردز ماینکرافت

انگری بردز در ماینکرافت

بر اساس ویدیو منتشر شده و توضیحات داخل ویدیو، همکاری میان انگری بردز و ماینکرافت باید زودتر انجام می‌شد. این بازی موبایل در اوایل دهه پیشین، محبوبیت باورنکردنی داشت و تقریباً هر فردی آن را یک بار تجربه کرده بود. ورود ماینکرافت باعث شد تا بازی‌های کلاسیک موبایل همانند پرندگان خشمگین جایشان را به عناوین تازه‌ای بدهند و این مجموعه کم‌کم به دست فراموشی سپرده شود. توسعه‌دهندگان Minecraft با کراس اور جدید اطمینان حاصل کرده‌اند که این اتفاق رخ نمی‌دهد.

هر دو بازی‌ها دارای طرفداران به خصوصی هستند و نظرات اولیه طرفداران در مورد بسته الحاقی جدید نیز بسیار مثبت بوده است. این محتوای جدید در حال حاضر به فروش می‌رسد و می‌توان از طریق بخش بازار و با پرداخت مبلغ مشخصی آن را دریافت کرد. تریلر معرفی نشان‌دهنده ایده‌های تازه‌ای است که ارزش امتحان کردن را دارد و اگر از جمله افرادی هستید که Minecraft را به صورت روزانه تجربه می‌کنید، بهتر است سری به این بسته الحاقی بزنید.

گفتنی است DLC جدید توسط استودیو Oreville توسعه یافته است. این گروه متخصص ساخت محتوای داخلی ماینکرفت هستند و با همکاری استودیو Rovio Entertainment، موفق به افزودن انگری بردز شده‌اند. قیمت این بسته الحاقی حدود 1340 سکه است که برابر با 10 دلار می‌شود. اگر محتوای جدید ماینکرافت را تجربه کرده‌اید، نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.