بازی Kerbal Space Program 2 کربال اسپیس پروگرم 2
محمد صادق شجاعی

انتشار بازی Kerbal Space Program 2 به سال آینده موکول شد

محمد صادق شجاعی 28 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
292 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Intercept Games و شرکت Private Division تصمیم گرفته‌اند که تاریخ انتشار بازی Kerbal Space Program 2 (کربال اسپیس پروگرم 2) را تغییر داده و این اثر را سال آینده روی کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم و نهم پلی استیشن و ایکس باکس منتشر کنند.

پیش از این سازنده بازی Kerbal Space Program 2 یعنی اینترسپت گیمز و شرکت پرایوت دیویژن، به عنوان ناشر این اثر اعلام کردند که امکان انتشار نسخه کامپیوتر در سال جاری وجود نداشته و تا اوایل سال 2023 تاخیر خورده است. حال سازندگان بازی کربال اسپیس پروگرم 2 از تعویق در انتشار نسخه کنسولی خبر داده‌اند. بر این اساس برای تجربه بازی Kerbal Space Program 2 روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس باید تا سال آینده صبر کنید. نسخه کنسولی بازی کربال اسپیس پروگرم 2 پس از نسخه کامپیوتر در دسترس قرار خواهد گرفت.

نیت سیمپسون، مدیر نوآوری شرکت Private Division، در این باره گفته است: «ما در حال ساخت یک بازی پیچیده به لحاظ فناوری‌های مورد استفاده هستیم. برای تحقق این هدف تیمی متشکل از افراد پرشور و با استعداد گرد هم آورده‌ایم. ما همچنین کیفیت بسیاری بالایی برای خودمان تعیین کرده‌ایم. بازی Kerbal Space Program 2 باید روی طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها اجرا شود؛ گرافیک باید بی‌نظیر باشد، همچنین جهان آن باید غنی و برای اکتشاف جالب‌توجه باشد».

نیت سیمپسون در ادامه توضیح داده است: «ما برای خودمان این هدف را تعیین کردیم که به طور هم‌زمان یک تجربه جدید و در عین حال نفس‌گیر بسازیم. همان‌طور که قبلا نیز اشاره کردم، ما تیم خود را با تعدادی از سازندگان اولین بازی Kerbal Space Program تقویت کرده و در کنار هم در حال ساخت اثری هستیم که همه ما به آن افتخار می‌کنیم».

بازی Kerbal Space Program 2 کربال اسپیس پروگرم 2

بازی Kerbal Space Program 2 دارای فیزیک واقع‌گرایانه است

بازی Kerbal Space Program که در سال 2015 منتشر شد، موفقیت‌های مختلفی به عنوان یک شبیه‌ساز فضا‌نوردی به دست آورده و حتی مورد توجه ناسا قرار گرفته است. در بازی کربال اسپیس پروگرم باید یک برنامه فضایی را با موجودات فضایی به نام Kerbal کنترل کنید. بازی مذکور دارای فیزیک فضایی واقع‌گرایانه بوده که به واسطه آن می‌توانید مانور‌های مداری همچون پهلوگیری فضایی و  مدار هوهمان را انجام دهید.

در جریان رویداد Gamescom 2019، بازی Kerbal Space Program 2 برای انتشار در اوایل سال 2020 معرفی شد. با این حال، انتشار این اثر به دلایلی همچون پاندمی کرونا تا پاییز سال 2021 به تعویق افتاد؛ با این حال این تاریخ نیز محقق نشد و یک بار دیگر بازی کربال اسپیس پروگرم 2 تا سال جاری تاخیر خورد. در حال حاضر امیدواریم که تاریخ انتشار بازی Kerbal Space Program 2 باری دیگر تغییر نکرده و بالاخره در سال 2023 قادر به تجربه این اثر باشیم.

نظر شما در مورد تاخیر در انتشار بازی کربال اسپیس پروگرم 2 چیست؟ آیا این بازی جزو آثار مورد انتظار شما است؟ به نظر شما بازی Kerbal Space Program 2  در حد اثر قبلی موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.