دانلود بازی Elemental War 2 برای PC
دانلود بازی Elemental War 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Elemental War 2 برای PC

پارسی گیم 23 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
2,114 بازدید

دانلود بازی Elemental War 2 برای کامپیوتر

یکی از زیرمجموعه‌های ژانر افسانه‌ای استراتژیک که در میان گیمرهای کم حوصله تر دارای محبوبیت زیادی است، دفاع از قلعه نام دارد. بازی‌های دفاع از قلعه کنترل تعدادی نیروی دفاعی و حمله‌ای را در اختیار بازیکن قرار داده و انتظار دارند که با چینش درست این نیروها، از حملات مخرب دشمنان به زمین خود جلوگیری کنید. این مدل بازی‌ها به دلیل خلق لحظات سرگرم کننده از آزمون و خطا شهرت داشته و شما را تا ساعت‌ها درگیر می‌کنند. بازی Elemental War 2 یکی از این عناوین دفاع از قلعه است که توسط تیم مستقل Clockwork Origins توسعه یافته و دنباله‌ای برای بازی موفق Elemental War محسوب می‌شود.

همانند هر بازی دفاع از قلعه استانداردی، Elemental War 2 نیز اهداف ساده‌ای را درون خود جای داده است: از زمین و اموال خود در مقابل حمله نیروهای فراوان دشمن محافظت کرده و قدرتتان را به رخ بکشید. سربازان شما دارای قابلیت‌های متفاوتی هستند که به‌مرورزمان آزاد شده و کمک شایانی به پیروزی شما خواهد کرد. البته این نکته را فراموش نکنید که نیروهای دشمن نیز شامل سربازان و اسلحه‌های بزرگی بوده و باید خط دفاعی خود را نیز تقویت کنید. Elemental War 2 در محیطی قرون وسطی‌ای ولی با المان‌های جادویی و خیالی ترکیب شده و فضا سازی بی نظیری از یک بازی فراموش نشدنی را برایمان خلق کرده است.

بازی‌های دفاع از قلعه معمولاً از گیم پلی ساده و قابل درکی برخوردار هستند؛ با این حال بازی Elemental War 2 به دلیل علاقه زیاد سازندگان در توسعه یک بازی استراتژیک قدرتمند، شامل قابلیت‌های پیچیده‌ای در گیم پلی خود است. به‌عنوان‌مثال، نقشه‌های بزرگ و رابط کاربردی عظیم این بازی شاید در وهله اول برای گیمرهای تازه کار دشوار به نظر برسد. ولی پس از مدتی که در Elemental War 2 وقت بگذرانید، متوجه می‌شوید که با یکی از جذاب‌ترین بازی‌های استراتژیک سال روبرو هستید. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت و البته هیجان‌انگیز از یک بازی استراتژیک در سال 2022 می‌گردید، این بازی را از دست ندهید.

بازی Elemental War 2 دنباله‌ای برای یک بازی استراتژیک موفق به همین نام است. شما درون دنیایی بزرگ قرار گرفته و باید در مقابل حمله شدید دشمنان از زمین و نیروهای خود دفاع کنید. این بازی در سبک دفاع از قلعه توسعه یافته که به دلیل تنوع بالا در گیم پلی و گرافیک زیبایش، به تمامی طرف‌داران این مدل بازی‌ها به شدت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Orcs Must Die 3 Tipping the Scales و Stronghold Warlords را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Elemental War 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1+
Processor: Quad Core with 3 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: R7 200/GTX 960, 2GB VRAM
DirectX: Version 10
Storage: 15 GB available space
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Elemental War 2 takes you into a threatened world: hordes of monsters suddenly pour out of the abysses of hell from a faulty summoned portal. Will you manage to build a defense line of defense towers against the forces of evil in time?
Elemental War 2 offers you the popular tower defense feeling combined with innovative game mechanics: as soon as you defeat an elemental – a particularly strong enemy that will demand everything from you – you’ll receive its element stone, which you can use to build new defense towers. As you keep collecting elements, you’ll always have new levels and tower combinations at your disposal.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8.98 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز از میانگین رای 0 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.