دانلود بازی Shenmue 3 برای PC
دانلود بازی Shenmue 3 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Shenmue 3 برای PC

پارسی گیم 6 آذر 1398 4 دیدگاه
6,653 بازدید

دانلود بازی Shenmue 3 برای کامپیوتر

در کوه‌های سر به فلک کشیده چین، در منطقه روستایی Bailu انگار زمان برای همیشه ایستاده است. مردم زندگی کند و حوصله سربرشان را پیش می‌برند و سوار بر اسب به زمین کشاورزی‌شان می‌روند. همه‌جا پر از معبدهای بوداست و منظره گل‌های قرمز و زیباست. این دنیایی است که استودیو Ys Net برای بازی Shenmue III برگزیده است. دهه 80 میلادی در چین رسیده است و یک هنرمند جوان که تازه از آکادمی هنرهای زیبای ژاپن مدرک گرفته است به کوهستان گولین چین برگشته است. پدرش توسط قاتلی به نام لان دی به قتل رسیده است و حالا هدف اصلی‌اش پیدا کردن این قاتل بی‌همه‌چیز و به سزای عملش رساندن است. در این میان سروکله گروهی تبه‌کار نیز پیدا می‌شود.

بازی Shenmue III به لطف کمپانی Deep Silver منتشرشده است و این کمپانی سرمایه‌گذاری زیادی روی این بازی انجام داده است. نسخه‌های پیشین این بازی داستانی فوق‌العاده جالب را روایت می‌کردند و حالا همه پیش‌زمینه‌ها در نسخه سوم خود به اوج رسیده است. گیم پلی این بازی بسیار متفاوت و جالب است. بازی پر از مغازه‌ها و معابد مختلف است و کلی فعالیت‌های فرعی مانند خرید کردن و غذا خوردن در اختیار بازیکنان است. شخصیت اصلی بازی که Ryo نام دارد، مدام با دوستان خود در ژاپن تماس می‌گیرد و گریزی به نسخه‌های قبلی نیز داریم. بازی به فرمول اصلی خود بسیار شبیه است و بعد از 18 سال گذشت از عرضه نسخه دوم بازی، نسخه سوم توانسته به‌خوبی طرفداران را راضی نگه دارد. بازی Shenmue III درواقع یک بازی کارآگاهی است که باید بخش بزرگی از وقت خود را به صحبت با افراد مختلف و سؤال پرسیدن از آن‌ها بگذرانید اما به‌موقع خودش وارد مبارزه نیز خواهید شد و فنون مبارزه چینی و معبد شائولین حسابی به دردتان خواهد خورد.

بازی Shenmue III نمایش زندگی بی‌آلایش چینی‌ها در دل کوهستان‌های مرتفع و زیباست. اولین دفعه که به شهر می‌رسید، رفتار مردم با شما کاملاً سرد و یخ است. آن‌ها شمارا نمی‌شناسند و حتی ممکن است یک ژاپنی خطابتان کنند اما رفته این حس از بین می‌رود و می‌توانید تغییر دیالوگ‌ها را کاملاً ببینید. داستان زیبا در کنار جلوه‌های بصری فوق‌العاده، تجربه‌ای بی‌نظیر را فراهم کرده است. باشخصیت‌های مختلف آشنا شوید و با فنون رزمی و ذکاوت خود قاتل پدرتان را پیدا کنید و او را در این منطقه خوش آب‌وهوا به سزای اعمالش برسانید. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Sleeping Dogs و Final Fantasy XV بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Shenmue 3 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7×64, Windows 8×64, Windows 10×64 (64-bit OS Required)
Processor: Intel Core i5-4460 (3.40 GHz) or better; Quad-core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 Ti or better (DirectX 11 card & VRAM 2GB Required)
DirectX: Version 11
Storage: 100 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit OS Required)
Processor: Intel Core i7-7700 (3.60 GHz)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070
DirectX: Version 11
Storage: 100 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The brainchild of award-winning game director, Yu Suzuki, Shenmue is commonly known as one of the most ambitious game projects in history, which captured the imagination of players from around the world. Shenmue established the open-world format for action RPG games. An awe-inspiring world with an immersive story, featuring cinematic sequences, a realistic fighting system, and entertaining mini-games, Shenmue garnered acclaim and adoration all over the world. Shenmue III sees the eagerly anticipated continuation of the epic story-driven saga. Take control of Ryo Hazuki, a teenage martial artist, determined to unravel the mystery behind his father’s murder and to exact revenge on the killer. Explore a vibrant, colourful open world, meet intriguing characters and endeavour on a cinematic adventure which will take you further into enemy territory and deeper into the mystery of the Phoenix Mirror.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 30.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    ErfaNaviD

    مهمان

    سلام روي لپتاپم اجرا ميشه؟؟
    OS Windows 10 64_bit
    processor: intel(R)core(TM) i7 4510U CPU @2.00 up to 3.10 GHz
    cache space : 4 MB
    Ram: 8gb DDR3
    NVIDIA Geforce GT840M 4 GB

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ErfaNaviD

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    زهرا

    مهمان

    سلام این بازی کرک شدس؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به زهرا

      پشتیبانی

      سلام
      بله