دانلود بازی Ultra Age برای PC
دانلود بازی Ultra Age برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ultra Age برای PC

پارسی گیم 15 اردیبهشت 1401 2 دیدگاه
5,658 بازدید

دانلود بازی Ultra Age برای کامپیوتر

یکی از زیرشاخه‌های محبوب در بازی‌های اکشن، سبک هک‌اند اسلش بوده که در آن بازیکن دائم در حال اجرای حرکات رزمی و سرگرم‌کننده با سلاح‌های سرد است. اجرای کمبوهای جذاب باعث می‌شود شکل متفاوتی از اکشن را به خورد بازیکن می‌دهد و آن‌ها را سرگرم می‌کند. بازی Ultra Age از استودیو Next Stage عنوانی مستقل در همین سبک بوده که دنیایی آینده‌گرایانه و جذاب را برای گشت و گذار و تجربه ماجراجویی‌های پرمخاطره در اختیار شما قرار می‌دهد تا با مهارت شمشیرزنی خود، بتوانید از نابودی نسل بشر جلوگیری کنید.

بازی در آینده‌ای دور و سال 3174 میلادی جریان دارد که اکوسیستم زمین نابود شده و نسل بشریت به دو قسمت تقسیم شده‌اند، تعدادی که زمین را ترک کرده و در ایستگاه‌های فضایی زندگی می‌کنند و تعدادی دیگر که در پناهگاه‌های ویژه در زمین مستقر شده‌اند. زمین اکنون مملو از موجودات خطرناک جهش‌یافته، بیگانه‌ها و ربات‌های جنگی است و نسل بشر به دلیل این خطرهای متعدد در حال انقراض است. کاراکتر شما که Age نام دارد به همراه شمشیر قدرتمند و همراه اندرویدی‌اش با نام Helvis به سطح زمین آمده تا بتواند راه حلی برای نجات بشریت پیدا کند.

گیم پلی بازی به خوبی طعم خوب هک‌اند اسلش را با زاویه دوربین سوم شخص به خوردتان خواهد داد. اگر بازی‌هایی مانند Devil May Cry یا Nier را تجربه کرده باشید، قطعاً از تجربه این عنوان لذت خواهید برد. تنوع بالایی از انواع دشمنان با نقاط ضعف و قدرت متفاوت، مراحل و همچنین قابلیت‌های ویژه در قالب درخت شاخه‌ای وجود دارد که به‌تدریج کاراکتر شما را قدرتمندتر کرده و کمبوها و حرکت‌های جدیدی برای اجرا در اختیارش قرار می‌دهد. از لحاظ گرافیکی نیز با وجود اینکه با یک بازی مستقل رو به رو هستید، تصاویر و نورپردازی‌های زیبایی شاهد خواهید بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darksiders 3 و Devil May Cry 5 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ultra Age برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 /8.1 /10 64bit
Processor: Intel Core i3 2100 or AMD A8-6500
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770 VRAM 2GB or AMD Radeon R9 270X VRAM 2GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX® 11 supported

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8.1 /10 64bit
Processor: Intel Core i5 4670 or AMD A10-7850K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 980 VRAM 4GB or AMD Radeon R9 380X VRAM 4GB
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 15 GB available space
Sound Card: DirectX® 11 supported

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a distant future, where ecosystems have been destroyed and resources have become depleted due to the collapse of fusion power generation, Age, a member of Orbit, receives an order to “survey the ground…” In 3174, when the Earth’s resources have been depleted and ecosystems destroyed by meteors, humans are divided into the ones who escaped the Earth and settled in the space colony ‘Orbital Arc’ and the others who settled in the Earth’s ‘Shelter’ facility. When all supplies sent from Shelter to Orbital Arc are cut off, humankind begins an experiment to find the last hope. ‘Age,’ a young, sword-wielding warrior falls from Orbital Arc to Earth, and embarks on a journey with his android ‘Helvis’ to find the essential key to the survival of humanity.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    متین

    مهمان

    این بازی اصلا بهینه نشده نصب نکنید میزنه پدر کارت گرافیکتونو در میاره

    پاسخ دهید
  • makan_art

    makan_art

    مهمان

    بازی خوبیه قشنگه.من خودم سوم شخص هک اند اسلش رو دوست دارم این بازی هم خوب مکانیزم این سبک رو پیاده سازی کرده و کمبوهای باحالی هم داره.این بازی ساخته استودیو مستقلیه که با توجه به منابع کم و بودجه های کمی که اینجور استودیوها دارن ولی خوش ساخته.با موتور انریل انجین 4 ساخته شده و بهینه سازیه خوبی هم داره که جا داره استودیوهای بزرگ هم یاد بگیرن و بیشتر روی بهینه سازیها تمرکز کنند.البته این فشار هم از شرکت های بزرگ سازنده سخت افزار روی بازی های AAA هست که توسعه دهنده رو مجاب میکنن که جوری بازی هارو بهینه سازی کننن که به درد سخت افزارهای روز بخورن نه اینکه سخت افزارهای چند سال قبل هم بازی رو راحت بالا بیارن.چون سیاستهاشون جوریه که مصرف کننده رو مجاب کنند که زود زود سخت افزارهاشون رو ارتقا بدند اونها هم فروششون رو داشته باشند.
    در کل پیشنهاد میکنم بازی رو تجربه کنین سیستم خیلی بالایی هم نمیخواد.
    ممنون از تیم خوب و حرفه ای پارسی گیم.

    پاسخ دهید