دانلود بازی Peglin برای PC
دانلود بازی Peglin برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Peglin برای PC

پارسی گیم 14 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
1,869 بازدید

دانلود بازی Peglin برای کامپیوتر

بازی‌های روگ لایک از آن دسته عناوینی هستند که مخاطبین خاص، ولی وفاداری در جامعه ویدئو گیم دارند. مکانیک اصلی یک بازی روگ لایک، شامل گشت و گذار در محیط‌هایی است که به طور کاملاً رندوم و تصادفی توسط هوش مصنوعی طراحی شده‌اند. این ویژگی باعث شده تا بازی‌های روگ لایک حس و حال تکرارناپذیری داشته و هر بار بتوانید یک گیم پلی کاملاً خاص و متفاوت را تجربه کنید. بازی Peglin که به تازگی در بازار منتشر شده، یک بازی روگ لایک بامزه و دوست داشتنی است. این بازی توسط استودیوی Red Nexus Games ساخته شده و کنترل موجود سبز بامزه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازی Peglin با اینکه در سبک روگ لایک ساخته شده ولی از نظر گیم پلی و مکانیک‌های مبارزه، تفاوت‌های زیادی با اکثر بازی‌های کلیشه‌ای ژانر دارد. شما در نقش یک گابلین کوچک و دوست داشتنی بازی می‌کنید که باید با استفاده از ویژگی‌های بازی پاچینکو (نوعی پین بال که در ژاپن شهرت دارد) راه خود را به سوی پیروزی پیدا کند. بر اساس نظر خود سازندگان بازی Peglin، شباهت زیادی به دو بازی Peggle و Slay the Spire دارد. در گیم پلی بازی، هر چه توپ‌ها بیشتری را به هدف بزنید، ضربات سنگین‌تری به دشمنان وارد کرده و می‌توانید امتیازاتی برای خرید وسایل مورد نیاز خود در دنیای بازی کسب کنید.

بازی Peglin برای اینکه پس از مدتی تکراری نشود، قابلیت‌های مختلفی در قالب توپ‌های جادویی درون خود قرار داده است. شما می‌توانید این توپ‌ها را در مسیر خود جمع کرده که هر کدام قابلیت‌های خاصی را دارا هستند. برخی از این توپ‌ها پس از پرتاب تبدیل به چند توپ کوچک‌تر شده و برخی نیز به صورت روح از موانع عبور می‌کنند. Peglin از نظر گرافیکی در استایل پیکسلی و زیبایی طراحی شده که چشمان شما را به سوی خود خیره خواهد کرد. همچنین گیم پلی اعتیادآور ولی بسیار ساده‌اش، شما را تا ساعت‌ها روبروی صفحه نمایش نگه خواهد داشت. پس وقت را تلف نکرده و همین حالا Peglin را دانلود و تجربه کنید.

بازی Peglin عنوانی کارتونی و پازل در سبک روگ لایک با گیم پلی‌ای متفاوت و جذاب است. شما کنترل گابلین کوچکی را به دست گرفته و باید با استفاده از توپ‌های جادویی، دشمنان ترسناک محیطی را شکست دهید. این بازی شامل مراحلی کاملاً تصادفی بوده که برای هر کسی تجربه‌ای خاص را رغم میزند. پس این بازی زیبا را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Anuchard و Slay the Spire را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Peglin برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 2.0GHz
Memory: 2048 MB RAM
Graphics: Integrated Graphics
Storage: 300 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The dragons have been popping peglins and stealing all of your gold for as long as you can remember. Enough is enough. It’s time to venture through the woods, conquer the fortress, and delve into the heart of the dragon’s lair to take back what’s yours and teach those dragons a lesson.
Peglin plays like a combination of Peggle and Slay the Spire. The enemies are tough, and if you’re defeated your run is over, but you’ve got powerful orbs with special effects and incredible relics that influence both your enemies and the physics you’ll use to defeat them.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.