بازی Dying Light 2 دایینگ لایت 2
محمد صادق شجاعی

پنج میلیون نسخه از بازی Dying Light 2‌ در ماه اول فروش رفته است

محمد صادق شجاعی 5 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
320 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Techland اعلام کرده که در ماه اول انتشار بازی Dying Light 2 (دایینگ لایت 2) بیش از پنج میلیون نسخه از این اثر به فروش رسیده است. همچنین آمار فروش بازی مذکور «هر ماه به طور قابل‌توجهی افزایش می‌یابد».

پس از مدت‌ها انتظار، بازی Dying Light 2 مدتی پیش روی پلتفرم‌های مختلف از جمله کنسول‌های نسل هشتم و نهم منتشر شد. با وجود عملکرد ضعیف در داستان، بازی دایینگ لایت 2 به‌واسطه مبارزات نفس‌گیر، سیستم پارکور هیجان‌انگیز و دنیای وسیع خود توانست رضایت منتقدین را جلب کند. حال شرکت تکلند اقدام به انتشار آمار فروش بازی Dying Light 2 کرده است که نشان از محبوبیت این اثر در بین بازیکنان دارد.

بر اساس اعلام شرکت Techland، در اولین ماه از انتشار بازی دایینگ لایت 2 بیش از پنج میلیون نسخه از این اثر به فروش رسیده است. این شرکت تنها به محصول جدید خود بسنده نکرده و به عملکرد بازی Dying Light در زمینه فروش نیز اشاره کرده است. به این واسطه مشخص شد که از زمان انتشار بازی دایینگ لایت در سال 2016، بیش از 20 میلیون نسخه از آن توسط بازیکنان خریداری شده است.

میزان فروش بازی Dying Light 2 در قالب بیانیه مطبوعاتی شرکت Techland اعلام شده است. همچنین این شرکت بدون اشاره به جزئیات دقیق، تایید کرد که فروش بازی دایینگ لایت 2 «هر ماه به طول قابل‌توجهی افزایش یافته است». علاوه بر این شرکت تکلند از انتشار محتوای جدید به همراه برخی از «ویژگی‌های مورد‌نظر بازیکنان» در هفته آینده خبر داده است.

بازی Dying Light 2 دایینگ لایت 2

پنج سال محتواهای جدیدی به بازی Dying Light 2 اضافه می‌شود

پاول مارچوکا، مدیرعامل شرکت Techland در این باره گفته است: «موفقیت مجموعه دایینگ لایت نمونه‌ای عالی از تجربیات فراموش‌نشدنی است که ما برای بازیکنان و طرفدارانمان خلق می‌کنیم». بازی Dying Light 2 با نظر مثبت اکثریت منتقدین روبه‌رو شده است. نسخه کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس این اثر به ترتیب امتیازات 77، 76 و 77 را کسب کرده‌اند.

نظر شما در مورد فروش بازی Dying Light 2 چیست؟ آیا شما هم یکی از پنج میلیون نفری هستید که این اثر را خریداری کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.