دانلود بازی A Game of Thrones A Feast For Crows برای PC
دانلود بازی A Game of Thrones A Feast For Crows برای PC پارسی گیم

دانلود بازی A Game of Thrones A Feast For Crows برای PC

پارسی گیم 3 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
5,301 بازدید

دانلود بازی A Game of Thrones A Feast For Crows برای کامپیوتر

دنیای عمیق، افسانه ای و پرجزئیات Game of Thrones سال های سال است که موفق به تصرف قلب میلیون ها نفر در سراسر دنیا شده است. این مجموعه فانتزی تاریک ابتدا کار خود را از دنیای ادبیات آغاز کرده و سپس با سریال تلویزیونی محبوبی در سراسر دنیا شناخته شد. این حجم از شهرت، قطعا راه را برای خلق یک سری بازی تخته ای و البته ویدیویی نیز باز میکند. جدا از آن عناوین که همانند فیلمی تعاملی هستند، شاهد عنوانی به نام A Game of Thrones: The Board Game نیز بودیم که برداشتی از یک اثر تخته ای و فیزیکی به همین نام است و به تازگی در قالب یک بازی ویدیویی در بازار منتشر شده است.

A Game of Thrones ساخت استودیوی Asmodee Digital بوده که به بهترین شکل ممکن موفق به توسعه یه بازی ویدیویی عالی از روی بازی تخته ای مهمی شده است. این استودیو فرمول های محصول اورجینال را که شامل چینش استراتژی های پیچیده و درگیر کننده بود را به شکل نوین و تازه به زبان ویدیو گیم ترجمه کرده است. زمانی که بحث اقتباس یک کتاب و دنیای از پیش ساخته شده در داخل بازی ها به میان می آید، معمولا شاهد نتایج بدی هستیم؛ با این حال A Game of Thrones به خوبی از این دشواری گریخته و دنیای عمیق و گسترده کتاب ها را با تک تک جزئیات ریز و درشتشان پیاده سازی کرده است.

شاید از دید بسیاری، امکان ساخت یک ویدیو گیم از روی یک بازی تخته ای وجود نداشته باشد. به عنوان مثال آدم های واقعی جایگزین هوش مصنوعی شده و نتیجه خوبی از آب در نمی آید. ولی A Game of Thrones خلاف این موضوع را ثابت کرده و آنچنان تنوع و قابلیت مختلف بازی های استراتژیک خوب درون این بازی پیاده سازی شده که شاهد یکی از بهترین های این ژانر در سال های اخیر هستیم. گرافیک زیبا و خیره کننده و همچنین طراحی درست و منطقی مکان های بازی بر روی نقشه، از این بازی و البته بسته الحاقی جدیدش یعنی A Game of Thrones A Feast For Crows یک اثر شایسته را به وجود آورده است.

بازی A Game of Thrones A Feast For Crows بسته ای الحاقی برای یک بازی استراتژیک فوق العاده است. این بازی شما را با بیشترین جزئیات ممکن در دنیای پر از خیانت و تاریکی Game of Thrones رها کرده و قدرتی را در اختیارتان میگذارد که میتوانید تمامی دشمنان خود را نابود کنید. طرفداران بازی تاج و تخت و البته عناوین استراتژیک، نباید این عنوان را از دست بدهند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Winter Ember و Expeditions Rome Death or Glory را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی A Game of Thrones A Feast For Crows برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64bit version only)
Processor: Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX11 or OpenGL 3.x capabilities
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64bit version only)
Processor: Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Graphics card with DX11 or OpenGL 3.x capabilities
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A Game of Thrones: The Board Game – Digital Edition is the digital adaptation of the top-selling strategy board game from Fantasy Flight Games. During the game, players spread their influence across Westeros through a combination of strategic planning, masterful diplomacy, and military might. As one of the Great Houses, will you conquer with force, forge alliances, rally your townsfolk, or cunningly coerce your way to the Iron Throne?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.