دانلود بازی One Shell Straight to Hell برای PC
دانلود بازی One Shell Straight to Hell برای PC پارسی گیم

دانلود بازی One Shell Straight to Hell برای PC

پارسی گیم 22 بهمن 1399 بدون دیدگاه
7,525 بازدید

دانلود بازی One Shell Straight to Hell برای کامپیوتر

شلیک به شیاطین و دشمنان اهریمنی یکی از لذت‌های دیرینه طرفداران بازی‌های ویدیویی بوده است. این ژانر همواره محبوب بوده و قطعاً تا مدت‌ها محبوب خواهد ماند. درنتیجه استودیوهای مختلف با عرضه بازی‌هایی در این ژانر سعی در تسخیر طرفداران و کسب محبوبیت بیشتر هستند. بازی One Shell Straigh to Hell از استودیو Shotgun with Glitters عنوانی است که با دوربین از بالا شما را درگیر شیاطین در دخمه‌هایی تاریک خواهد کرد تا عطش شما را برای شلیک به هر چیزی که در تاریکی حرکت می‌کند ، سیراب کند. شما در نقش Padre که یک شکارچی ماهر شیاطین است بازی خواهید کرد که درعین‌حال یک کشیش و مردی با اعتقاد و خداپرست است . اما او یک کشیش معمولی نیست و تادندان‌مسلح است!

در طول بازی شما ابتدا باید وارد خانه‌های مختلف شوید و موجی از دشمنان را در هر لایه از اتاق‌ها از بین ببرید. پس از مراحل اولیه فاکتور زمان نیز به بازی اضافه می‌شود و برای از بین بردن دشمنان یک تایمر هم قرار خواهد گرفت که شما باید در زمان تعیین‌شده، دشمنان را از بین ببرید و به نقطه شروع مرحله بازگردید. اگر زمان شما تمام شود و نتوانید مرحله را به پایان برسانید، موج بزرگ‌تری از دشمنان به درهای ورودی خانه حمله‌ور می‌شوند و به‌نوعی بازی تبدیل به یک Tower-Defense می‌شود و شما باید از دختر خانواده به نام Emily محافظت کنید . اگر دست دشمنان به او برسد، بازی تمام‌شده و شما بازنده خواهید بود. پس شما علاوه بر حرکت کردن و نابودی دشمنان باید به مستحکم کردن لایه‌های دفاعی خانه نیز بپردازید. با به دست آوردن سکه می‌توانید تله‌ها و لایه‌های دفاعی مختلف را در اتاق‌ها کارگذاری کنید و یا افراد دیگری از خانواده را به‌عنوان نیروی کمکی استفاده کنید.

Padre با پیشروی در بازی قوی‌تر می‌شود و به قابلیت‌ها و سلاح‌های جدیدی دست پیدا می‌کند. قابلیت ترمیم کردن زخم‌ها، استفاده از شاتگان، اسلحه آتش‌زا و لیزری و … ازجمله چیزهایی است که در دسترس شما قرار خواهد گرفت. ازلحاظ ظاهری بازی چشم‌نواز و زیبا است و نورپردازی‌ها در محیط‌های تاریک و روشن بسیار با دقت به‌کاررفته‌اند. همچنین اثرات تخریبی سلاح‌های مختلف بر روی دشمنان نیز هرکدام منحصربه‌فرد است. مراحل بازی نیز به‌اندازه کافی عمق دارند که شمارا ساعت‌ها درگیر بازی کردن بکنند و درعین‌حال در حین بازی گذر زمان را حس نکنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Don’t Starve را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی One Shell Straight to Hell با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1
Processor: 2.3 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: ​2 GB VRAM OpenGL 2.1+
DirectX: Version 9.0
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Padre is back with a spin-off that mixes old school twin-stick shooting action with roguelite dungeon-crawling gameplay and base defence phases! World-famous fist of the papal order, renowned presenter at Vatican TV, Exorcist at International Association of Exorcists and the one and only internationally licensed demon-hunting priest, Father Padre Alexander!
Simply known as the Padre to his friends and foes alike, Padre Alexander is a bad-ass demon hunter and a man of the cloth. He is no ordinary priest, being sarcastic towards God, church and most of all human and demonic behaviour. He is not quite sane as an ordinary person but his insights into human life and tragedy can sometimes resonate with everyman.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.