دانلود بازی Winter Ember برای PC
دانلود بازی Winter Ember برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Winter Ember برای PC

پارسی گیم 31 فروردین 1401 بدون دیدگاه
8,654 بازدید

دانلود بازی Winter Ember برای کامپیوتر

امروزه شاهد تنوع بالایی از بازی‌های اکشن و ماجرایی هستیم که هر کدام سوژه و داستانی متفاوت و سرگرم‌کننده را به خوردمان می‌دهند. این بازی‌ها می‌توانند عناصر تلفیقی با ژانرهای دیگر داشته باشند و عمق محتوای بیشتری را به مخاطب ارائه دهند. بازی Winter Ember از استودیو Sky Machine عنوانی در همین ژانر بوده که در کنار ویژگی‌های ذکرشده، عناصر نقش‌آفرینی و مخفی‌کاری را نیز چاشنی کار خود کرده است تا شما را در نقش یک قاتل ماهر و زبده، وارد ماجراجویی‌های مهیج کند.

شما در این بازی نقش کاراکتری به اسم Arthur Artorias را که یک قاتل بدون چهره و مرموز است، خواهید داشت. رویدادهای مرموزی که اخیراً اتفاق افتاده خانواده شما را از صفحه تاریخ محو کرده و وضعیت فلاکت باری برای آن‌ها رقم‌زده است. شما در شب اول زمستان، سفر خود را برای گرفتن انتقامی خونین از عاملان این رویداد شروع کرده و جوابشان را با شمشیر و خون خواهید داد. پس از 8 سال طرد شدن زمان آن رسیده که درس درستی به دشمنان خود بدهید.

دشمنان شما گروهی از یک فرقه تندروی مذهبی هستند که تلاش دارند بر همه‌چیز کنترل داشته باشند و به همین دلیل خانواده شما را قتل‌عام کردند. گیم پلی بازی از هیجان و اکشن بالایی برخوردار بوده و برای پیشروی در آن می‌توانید روش‌های مختلفی را پیش بگیرید، شاید بخواهید دشمنان را بی‌هوش کنید اما ریسک بیدار شدنشان را در آینده به جان بخرید، یا برعکس همه را قتل‌عام کنید اما از رد خونی که بر جا گذاشته‌اید ساده‌تر شناسایی شوید. گیم پلی تمرکز زیادی بر بخش مخفی‌کاری دارد و زاویه دوربین نیز به شکل ایزومتریک طراحی شده است.

وجود عناصر بازی‌های نقش‌آفرینی از دیگر ویژگی‌های بارز بازی است. کاراکتر شما به درخت قابلیت‌هایی دسترسی دارد که در سه دسته اصلی طبقه بندی شده‌اند و هر کدام ویژگی‌های جدیدی در اختیار وی قرار می‌دهند. همچنین بیش از 30 مدل تیر ویژه برای کمان شما در دسترس است که هر کدام تأثیر متفاوتی روی دشمنان خواهند گذاشت.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های ELEX II و Hitman 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Winter Ember برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel® Core™ i5-6400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 960
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel® Core™ i5-7400
Memory: 8 MB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 1060
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You are Arthur Artorias – the sole survivor of a massacre that devastated your family’s legacy and tore them out of the history books. Thought to be dead, you emerge from exile 8 years later, the faceless man kindled by the flame and seeking vengeance. Embark on an adventure unravelling a dark tale filled with twisted characters, centered around a militant religion hell bent on keeping control.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.