PS4
سعید ستایش

آپدیت 5.0 برای کنسول PS4 منتشر شد

سعید ستایش 12 مهر 1396 بدون دیدگاه
862 بازدید

بعد از یک بتای خصوصی طولانی‌مدت سونی درنهایت آپدیت 5.0 کنسول PS4 را منتشر کرد. این به‌روزرسانی جدید 375 مگابایت حجم دارد و همانند دیگر به‌روزرسانی‌های سونی نصب آن اجباری است.

سونی چند ماهی می‌شد که در حال کاربر روی این به‌روزرسانی جدید بود و هر هفته خبرهای جدیدی نیز مبنی برای قابلیت‌های این به‌روزرسانی در دسترس کاربران قرار می‌داد، عمده تغییرات آپدیت 5.0 مربوط به بخش PSN و قابلیت‌های جدید آن می‌شود. ازجمله این تغییرات می‌توان به امکان دنبال کردن تمامی اعضای PSN اشاره کرد، درگذشته شما برای اینکه بتوانید در PSN پروفایل کاربری را دنبال کنید نیازمند تائید کاربر موردنظر بودید اما در به‌روزرسانی جدید این محدودیت برداشته‌شده است و شما می‌توانید هرکسی را که خواستید در شبکه‌ی PSN دنبال کنید، البته قابلیت جدیدی نیز به شبکه‌ی PSN اضافه‌شده که کسانی که می‌خواهند اکانت آن‌ها خصوصی باشد و در دسترس عموم قرار نگیرد می‌توانند از آن استفاده کنند.

از دیگر ویژگی‌های آپدیت 5.0 می‌توان به‌اضافه شدن کنترل والدین اشاره کرد که از این به بعد والدین می‌توانند بر رفتار فرزندانشان بر روی شبکه‌ی PSN نظارت داشته باشند. تغییرات بخش اطلاعیه‌ها نیز از دیگر قابلیت‌های آپدیت 5.0 هستند، جایی که کاربران می‌توانند راحت‌تر از قبل به آن دسترسی داشته باشند. شما هم‌اکنون می‌توانید با متصل کردن کنسولتان به اینترنت این آپدیت جدید را دریافت کنید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.