Groove
سعید ستایش

مایکروسافت به پشتیبانی از برنامه‌ی Groove Music پایان می‌دهد

سعید ستایش 12 مهر 1396 بدون دیدگاه
658 بازدید

چندی پیش طی خبری اعلام شد که قرار است پس از مدت‌ها برنامه‌ی بسیار محبوب Spotify برای کنسول Xbox One نیز منتشر شود، این شایعه پس از مدتی توسط مایکروسافت نیز تائید شد و کنسول Xbox One هم‌اکنون میزبان Spotify که محبوب‌ترین نرم‌افزار بخش آنلاین موسیقی محسوب می‌شود است.

نرم‌افزار Spotify قبل از انتشار برای کنسول Xbox One برای کنسول PS4 منتشرشده بود و بیش از یک سال نیز از انتشار این برنامه برای کنسول PS4 می‌گذشت، کمپانی Spotify در توضیح دیر عرضه شدن نرم‌افزارش برای کنسول Xbox One گفته که این کنسول نسبت به PS4 از کاربران کمتری برخوردار است برای همین ما ابتدا برای عرضه‌ی نرم‌افزار خود بازار PS4 را انتخاب کردیم.

با توجه به اینکه نرم‌افزار Spotify به‌تازگی برای کنسول Xbox One قرارگرفته و طی مدت‌زمان کمی توانسته به محبوبیت بالایی نیز بر روی این کنسول دست پیدا کند مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده که تا آخر امسال پشتیبانی از دیگر نرم‌افزار بخش موسیقی کنسول Xbox One یعنی Music Groove را متوقف خواهد کرد و کاربران دیگر نمی‌توانند با استفاده از این برنامه به خرید و گوش دادن به موسیقی بپردازند.

مایکروسافت برای کاربرانی نیز که همچنان از برنامه‌ی Music Groove استفاده می‌کنند به‌زودی به‌روزرسانی منتشر خواهد کرد تا بتوانند لیست موسیقی‌ها خریداری‌شده‌ی خود را به‌راحتی به برنامه‌ی Spotify انتقال دهند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.