نرم‌افزار Spotify به زودی برای Xbox One عرضه خواهد شد
سعید ستایش

نرم‌افزار Spotify به زودی برای Xbox One عرضه خواهد شد

سعید ستایش 16 مرداد 1396 بدون دیدگاه
635 بازدید

نرم‌افزار Spotify که یکی از محبوب‌ترین ابزارهای پخش موزیک آنلاین در سرتاسر جهان است، تقریباً برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه‌شده و برای کنسول PS4 نیز در دسترس است، این اپلیکیشن امکان پخش موزیک در هنگام انجام بازی را به شما می‌دهد و شما می‌توانید با قطع کردن صدای بازی از گوش دادن به موزیک لذت ببرید. حال طی خبری غیررسمی (شایعه) اعلام‌شده که این سرویس پس از مدت‌ها برای کنسول Xbox One نیز عرضه خواهد شد، در این خبر غیررسمی گفته‌شده که این نرم‌افزار که هم‌اکنون در مرحله‌ی توسعه به سر می‌برد و طی ماه‌های آینده عرضه خواهد شد.

قبل از این سرویس‌هایی مانند Netflix و YouTube برای کنسول Xbox One هم‌زمان با PS4 منتشرشده بود ولی این سرویس با تأخیر فراوانی هنوز نیز برای Xbox One منتشرنشده است، دلیل این کار شرکت Spotify را می‌توان در درجه‌ی اول کمتر بودن کاربران Xbox One نسبت به PS4 و همچنین مشکلاتی که با شرکت مایکروسافت داشته‌اند توجیه کرد.

تاکنون شرکت Spotify و شرکت مایکروسافت واکنشی به این خبر غیررسمی نشان نداده‌اند و باید منتظر ماند و دید آیا کاربران Xbox One بالاخره می‌توانند لذت شنیدن موزیک در هنگام بازی را تجربه کنند.

منبع : Aotf

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.