Nioh
سعید ستایش

بازی Nioh برای کامپیوترهای شخصی تایید شد

سعید ستایش 12 مهر 1396 بدون دیدگاه
721 بازدید

Nioh یکی از بازی‌های انحصاری خوش‌ساخت کنسول PS4 است که در اوایل امسال توسط استدیوی Team Ninja ساخته و برای کنسول PS4 منتشر شد. این بازی که داستان یک نینجای سامورایی را روایت می‌کند مانند اکثر بازی‌های انحصاری سونی مورد استقبال بسیار خوب منتقدان قرار گرفت و توانست به فروش خوبی نیز دست پیدا کند.

پس از عرضه و موفقیت این بازی بر روی کنسول PS4 بسیاری از گیمرها خواهان عرضه‌ی این بازی برای دیگر پلتفرم‌ها بودند اما استدیوی Team Ninja به دلیل قراردادی که با سونی داشت قادر به انجام این کار نبود، حال پس از یک سال که قرارداد استدیوی Team Ninja با سونی به اتمام رسیده این استدیو قصد دارد تا چندی دیگر این بازی فوق‌العاده را برای کامپیوترهای شخصی منتشر کند. بازی Nioh برای کامپیوترهای شخصی تنها به‌صورت دیجیتال در دسترس قرار خواهد گرفت و خبری از نسخه‌ی فیزیکی نخواهد بود، از ویژگی‌های اضافه‌شده به نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی می‌توان به بهبود نسبی بافت‌ها و نورپردازی‌ها و افزایش رزولوشن بازی اشاره کرد.

استدیوی Team Ninja همچنین اضافه کرده که نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی دارای یک کلاه جدید خواهد بود که بازیکنان می‌توانند از این کلاه تاریخی در بازی استفاده کنند. بازی Nioh از تاریخ 7 نوامبر بر روی سرویس Steam در دسترس خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند هم‌اکنون بازی را باقیمت 60 دلار پیش‌خرید کنند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.