دانلود بازی The Legend of Heroes Zero no Kiseki Kai برای PC
دانلود بازی The Legend of Heroes Zero no Kiseki Kai برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Legend of Heroes Zero no Kiseki Kai برای PC

پارسی گیم 6 دی 1400 1 دیدگاه
2,242 بازدید

دانلود بازی The Legend of Heroes Zero no Kiseki Kai برای کامپیوتر

نقش‌آفرینی‌های ژاپنی سبک خاصی از این ژانر پرطرفدار و محبوب هستند و معمولاً با تمامی عناوین دیگر تفاوت‌های کلیدی دارند. این بازی‌ها اصول کلاسیک را رعایت می‌کنند اما به‌قدری جزییات و موارد فرعی در آن‌ها با دقت پیاده‌سازی می‌شود، که ژانر JRPG را به‌طورکلی از نقش‌آفرینی‌های عادی مجزا می‌کند. بازی The Legend of Heroes Zero no Kiseki Kai از استودیو Nihon Falcom عنوانی با همین سبک بوده که ماجراجویی‌های فانتزی و سرگرم‌کننده‌اش می‌تواند شما را ساعت‌ها درگیر کند. برای جذاب‌ترین ماجراهای سرزمین Crossbell آماده شوید.

این بازی که در واقع عضوی از یک سری پرتعداد و محبوب است، در سرزمین Crossbell جریان دارد و داستانی جذاب و پرمحتوا را درون آن روایت می‌کند. این منطقه که زمانی درگیر جنگ‌های متعدد بوده اکنون به یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجاری قاره تبدیل شده و ستون اقتصاد امپراتوری محسوب می‌شود. با این حال تنش‌ها بین دو امپراتوری رقیب در حال افزایش است و گروه‌های نفوذی و مافیایی در تلاش هستند تا با استفاده از این فرصت، جنگی بزرگ را شروع کنند. شما تیمی از قهرمان‌ها که عضو نیروی پلیس Special Support Sectuon هستند را هدایت می‌کنید تا اوضاع را درست کنند.

کاراکترهایی که در دسترس شما هستند شامل یک مأمور تازه‌کار، نوه شهردار بزرگ، یک جادوگر جوان و یک مأمور امنیتی سابق است که هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. مانند تمامی بازی‌های نقش‌آفرینی، بازی The Legend of Heroes Zero no Kiseki Kai نیز مملو از فعالیت‌های اصلی و فرعی، انجام مأموریت، گشت‌وگذار در محیط شهر و مبارزات جذاب است. مبارزات تلفیقی از نبردهای سرعتی و لحظه‌ای در کنار بخش نوبتی است. روایت عمیق داستانی در کنار محتوای بسیار زیادی که در قالب گیم پلی بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد، باعث می‌شود ساعت‌ها بتوانید از تجربه بازی لذت ببرید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Persona 4 و Yakuza: Like a Dragon را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Legend of Heroes Zero no Kiseki Kai با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Core i3-3220
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: Onboard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Set in the autonomous region of Crossbell, the epic RPG Zero no Kiseki: Kai, which tells the story of the Special Support Section, is now available on Steam!
The Steam version features 60 fps support + high definition picture & sound for an enhanced gameplay experience! The game also features the popular high-speed Skip Mode from the PlayStation®4 version. With the touch of a button, you can jump between events and fields at twice the normal speed, and battles at four times the normal speed!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )
.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    cassius bright

    مهمان

    بسیار عالی
    لطفا سایر بازی های مجموعه kiseki و همچنین ماد انگلیسی Geofront رو هم برای این بازی و نسخه بعدیش (ao no kiseki) قرار بدین.

    پاسخ دهید