اسکین‌های سری Assassin’s Creed فورتنایت
محمد صادق شجاعی

اسکین‌های سری Assassin’s Creed به بازی فورتنایت اضافه شدند

محمد صادق شجاعی 20 فروردین 1401 بدون دیدگاه
287 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، کاراکتر‌های ایور و اتزیو به عنوان اسکین‌های سری Assassin’s Creed (اساسینز کرید) به بازی فورتنایت اضافه شده‌اند.

بازی Fortnite دارای طیف وسیعی از کاراکتر‌های مختلف است. شخصیت‌هایی که در این بازی وجود دارند، در هیچ اثر دیگری در کنار هم قرار نگرفته‌اند. برای مثال مشاهده مبارزه کریتوس با مستر چیف هرگز در اثر دیگری به جز فورتنایت به حقیقت تبدیل نخواهد شد. شرکت اپیک گیمز همواره تلاش می‌کند تا شخصیت‌های بیشتری را به بازی مشهور خود اضافه کند.

در این راستا و به واسطه همکاری با شرکت یوبی سافت، اسکین‌های سری Assassin’s Creed به بازی فورتنایت اضافه شده‌اند. این دو اسکین جدید، شخصیت‌های اتزیو (از بازی Assassin’s Creed 2) و ایور (از بازی Assassin’s Creed Valhalla) هستند. اسکین‌های سری اساسینز کرید از روز گذشته از طریق فروشگاه بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته‌اند.

در کنار اسکین‌ها، هر یک از دو کاراکتر اتزیو و ایور دارای گزینه‌های شخصی‌سازی از جمله ایموت و Pickaxe مخصوص به خود هستند. در هنگام استفاده از اسکین اتزیو قادر به استفاده از Pickaxe خاص او به اسم Hidden Blade خواهید بود. علاوه بر این می‌توانید از ایموت ویژه این اسکین یعنی Assassin’s Strike بهره ببرید.

اسکین‌های سری Assassin’s Creed فورتنایت

اسکین ایور تنها به عنوان یک کاراکتر مونث به فورتنایت اضافه شده است

از سوی دیگر ایور گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری ارائه می‌کند. اسکین ایور از بازی اساسینز کرید والهالا هم‌زمان با اتزیو در دسترس بازیکنان بازی فورتنایت قرار گرفته است. به واسطه گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر نسبت به پروتاگونیست بازی اساسینز کرید 2، ایور می‌تواند کلاه خود را پوشیده یا بدون آن وارد مسابقات بازی Fortnite شود. در کنار اسکین، می‌توانید از سپر خاص ایور به عنوان Back Bling استفاده کنید. روی این سپر نماد قبیله Raven نقش بسته است.

دیگر آیتمی که همراه با اسکین ایور ارائه می‌شود، Pickaxe جدیدی به اسم Handaxes of the Raven Clan است. گلایدر Wolf-Kissed Longboat آخرین آیتم مرتبط با سری Assassin’s Creed که در دسترس بازیکنان فورتنایت قرار می‌گیرد. Back Bling و Pickaxe دارای ایموت Viking War Cry هستند که در هنگام استفاده از یکی از آن‌ها می‌توانید از ایموت مذکور بهره ببرید.

با استناد به اعلام شرکت Epic Games تمامی آیتم‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، در قالب باندل Tales from the Animus قابل خریداری هستند. علاوه بر این می‌توانید هر یک از آن‌ها را به صورت جداگانه نیز خریداری کنید. باندل مذکور در کنار موارد اشاره شده، حاوی اسپری Wolf-Kissed، صفحه لودینگ Eivor’s Fury، شکلک Raven Clan و پوستر Tales from the Animus است.

نظر شما در مورد اسکین‌های سری Assassin’s Creed چیست؟ آیا برای خرید آن‌ها اقدام می‌کنید؟ به نظر شما جای کدام مجموعه در بازی فورتنایت خالی است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Game Informer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.