دانلود بازی Workshop Simulator برای PC
دانلود بازی Workshop Simulator برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Workshop Simulator برای PC

پارسی گیم 23 اسفند 1400 بدون دیدگاه
4,041 بازدید

دانلود بازی Workshop Simulator برای کامپیوتر

سبک Simulator یا همان شبیه‌ساز امروزه به یکی از متنوع‌ترین سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی تبدیل‌ شده است. سوژه‌ای نیست که در بازی‌های شبیه‌ساز نتوان پیدا کرد و تقریباً هر فعالیتی در دنیای روزانه انسان‌ها را می‌توان در دنیای مجازی بازی‌های شبیه‌ساز، تجربه کرد. اگر بخواهید یک کشاورز باشید، راننده کامیون سنگین باشید، خلبان هواپیما باشید و… بازی‌های شبیه‌ساز تجربه دقیقی از آن‌ها را به خوردتان می‌دهند. بازی Workshop Simulator از استودیو INTERMARUM عنوانی در همین سبک بوده که یک کارگاه خانگی مجهز و جذاب را برای فعالیت و تعمیر وسایل مختلف در اختیار شما قرار خواهد داد تا در آن وقت بگذرانید با ابزارهای متعددی سرگرم شوید.

شما در این بازی به درخواست مادربزرگ خود، کارآگاه قدیمی پدربزرگتان را دوباره راه‌اندازی کرده و آن را به شکوفایی قبل خواهید رساند. این کارگاه خانگی مملو از ابزارها و ویژگی‌های کارآمد بوده که به کمک آن می‌توانید هر شیء و وسیله ازکارافتاده‌ای را دوباره تعمیر کنید. هر وسیله‌ای به کمک ابزار مناسب و هنر شما می‌تواند به یک شیء ارزشمند با ارزش هنری بالا تبدیل شود. بازی با زاویه دوربین اول‌شخص طراحی شده و تجربه‌ای آرام و لذت‌بخش را به شما منتقل خواهد کرد.

شما در این بازی باید با استفاده از ابزارهای ساده خانگی که در کارگاه پیدا می‌کنید، وسایل مختلف را تعمیر کرده، آن‌ها رنگ کنید، در صورت زنگ‌زدگی با استفاده از پولیش و سنباده به آن‌ها جلا دهید و بسیاری فعالیت‌های دیگر از این قبیل. بازی شامل یک روایت داستانی جذاب نیز بوده که با استفاده از وسایل مختلفی که پیدا می‌کنید، گذشته خانواده شما نمایان خواهد شد. سازندگان در طراحی فعالیت‌ها و ویژگی‌های این بازی دقت بالایی به خرج داده‌اند تا شبیه‌سازی واقعی از تعمیر کردن، رنگ کردن و سایر موارد تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Euro Truck Simulator 2 و Metro Simulator را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Workshop Simulator برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows
Processor: Any 4-thread CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce 750 GTX
DirectX: Version 12
Storage: 12 GB available space
Sound Card: yes

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows
Processor: Any 4-core CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: High 30 FPS @ 1080p – GeForce 1070 GTX or AMD equivalent; Epic 60 FPS @ 1080p – GeForce 1080 GTX or AMD equivalent
DirectX: Version 12
Storage: 12 GB available space
Sound Card: yes

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Feel the joy of turning the old into pristine condition again
Can an innocent request from your grandma lead to a nostalgic trip down memory lane, helping you find out about your family’s history? Workshop Simulator is a relaxing restoration simulator – take vintage items and give them a second life – the respect for the usefulness of every object, which in the hands of a specialist can become a small work of art.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.6 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.