دانلود بازی World Of Contraptions برای PC
دانلود بازی World Of Contraptions برای PC پارسی گیم

دانلود بازی World Of Contraptions برای PC

پارسی گیم 9 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,741 بازدید

دانلود بازی World Of Contraptions برای کامپیوتر

امروزه استودیوهای مستقل در صنعت بازی‌های ویدیویی بسیار فعال بوده و عناوین جذاب و سرگرم‌کننده بسیاری در سبک‌های مختلف منتشر می‌کنند. این تنوع بالا باعث می‌شود خلاقیت عنصر مهمی برای جذابیت این بازی‌ها باشد و هر عنوانی که بتواند ایده جدید و تازه‌ای ارائه دهد، بیشتر به چشم خواهد آمد. بازی World Of Contraptions از استودیو JCP Games Studio عنوانی در سبک معمایی بوده که در طول آن باید با ساخت انواع و اقسام سازه‌های مهندسی مختلف، معماهای سخت و چالش‌برانگیز آن را حل کرده و از سد موانع عبور کنید.

گیم پلی بازی بر مبنای قوانین فیزیک واقع‌گرایانه طراحی شده و شما در طول آن ابتدا باید بسته به نوع مانع و معما، سازه مهندسی متفاوتی بسازید و از سد هر کدام عبور کنید. هر مرحله بازی چالش متفاوت و منحصربه‌فردی را مقابل راه شما قرار می‌دهد، این چالش‌ها از پل‌های مختلف، گذرگاه‌های باریک، سوراخ‌ها و… تشکیل شده‌اند و بسته به ساختار هر کدام، سازه شما نیز باید متفاوت باشد.

سازه‌های شما از اجزای مختلفی تشکیل می‌شوند و برای ساختن هر کدام تعداد زیادی گزینه در اختیار دارید. اجزای اصلی بدنه، قسمت موتوری، چرخ‌ها و نحوه اتصال آن‌ها به یکدیگر توسط ابزارهایی ساده در رابط کاربری وجود داشته و به‌سادگی می‌توانید سازه مورد نظر را با خلاقیت و دقت خود بسازید. سازندگان در طراحی و ساخت این قطعات و نحوه تعامل آن‌ها با یکدیگر بسیار دقیق عمل کرده‌اند و شبیه‌سازی واقع‌گرایانه از قوانین فیزیک در آن مشاهده می‌شود. به‌جز مراحل اصلی، بخشی از بازی به شما امکان طراحی مراحل و نقشه‌های شخصی را می‌دهد تا همه‌چیز از خود مرحله و معماها تا سازه را خودتان طراحی کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Satisfactory و Prison Architect را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی World Of Contraptions برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 or later (64-bit)
Processor: 2.6 GHz Dual Core (64-bit)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 or similar
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: 2.6 GHz Quad Core (64-bit)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 or similar
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

World of Contraptions is a physics-based building game in which you build the most varied contraptions to solve the most diverse types of obstacles and puzzles. Win dozens of levels with different types of obstacles. Design the best contraption for each challenge using a giant collection of blocks with different functionalities.
Each stage offers a unique challenge or a combination of challenges. These challenges can be physical obstacles such as ramps, walls, bridges, narrow passages, holes, etc. Or destructive obstacles like mines, explosive barrels and traps. Or even interactive obstacles such as levers that modify the scenario by opening doors, lowering bridges, etc.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.