دانلود بازی NORCO برای PC
دانلود بازی NORCO برای PC پارسی گیم

دانلود بازی NORCO برای PC

پارسی گیم 8 فروردین 1401 1 دیدگاه
2,720 بازدید

دانلود بازی NORCO برای کامپیوتر

بازی‌های سبک Point & Click به دلیل سادگی گیم پلی می‌توانند تمرکز بیشتری در عناصر دیگر مثل روایت داستانی داشته باشند. اغلب بازی‌های این سبک داستانی جذاب و مهیج را به مخاطب ارائه می‌دهند که عامل اصلی جذابیتشان محسوب می‌شود. بازی NORCO از استودیو Geography of Robots عنوانی داستان محور در همین سبک بوده که روایتی عمیق و جذاب را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد تا با گیم پلی ساده، گرافیک پیکسلی دوبعدی و ماجراجویی‌های مرموز شما را سرگرم کند.

داستانی بازی در مناطق جنوبی ایالت لوئیزیانای آمریکا جریان دارد که بخش‌های صنعتی آن محسوب می‌شوند. برادر شما که Blake نام دارد پس از مرگ مادرتان ناپدید شده و شما درصدد پیدا کردن او، عازم ماجراجویی جدیدی شده‌اید. حال باید یک ربات امنیتی را در مکان‌های مختلفی مثل کلوپ‌ها، تصفیه‌خانه‌ها و… دنبال کرده تا بتوانید از رازهای مرموز ناپدید شدن برادرتان پرده بردارید. روایت بازی در دنیایی سورئال و آینده‌گرایانه جریان داشته و سبک هنری خاصی در ارائه آن به بازیکن رعایت می‌شود.

در روایت این بازی، تکنولوژی، طبیعت و خاطرات در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و عناصر فرهنگی بسیاری در طول آن مشاهده خواهید کرد. سبک و سیاق آینده‌گرایانه و متفاوت بازی در کنار گیم پلی ساده‌ای که در طول آن تنها کلیک‌های موس شما را لازم دارد، لحظاتی کوتاه و لذت‌بخش را به خوردتان می‌دهد. گرافیک پیکسلی و دوبعدی بازی نیز به شکلی هنری تمامی اجزا و کاراکترها را به تصویر می‌کشد. در طول بازی دیالوگ‌های بسیاری می‌شنوید، به مکان‌های مختلفی سفر کرده و رازهای بسیاری را خواهید فهمید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Darkside Detective و Five Night at Freddy’s را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی NORCO برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i5 or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel Iris/AMD Vega 8 or equivalent
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10/11
Processor: Intel i5 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Discrete GPU / Nvidia 1050 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

NORCO is a Southern Gothic point & click narrative adventure that immerses the player in the sinking suburbs and verdant industrial swamps of a distorted South Louisiana. Your brother Blake has gone missing in the aftermath of your mother’s death. In the hopes of finding him, you must follow a fugitive security android through the refineries, strip malls, and drainage ditches of suburban New Orleans.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    معین

    مهمان

    تنها گیمی که به ترجمه پارسی گیم نیاز داره بنظرم. ادبیات انگلیسی سنگینی داره که بیشتر گیما ندارند?

    پاسخ دهید