بازی Tom Clancy’s XDefiant
یحیی رحیمی

برند تام کلنسی از اسم بازی Tom Clancy’s XDefiant حذف می‌شود

یحیی رحیمی 25 اسفند 1400 بدون دیدگاه
203 بازدید

یوبی سافت در طی سال‌های اخیر بارها از برند تام کلنسی به‌منظور معرفی بازی‌های جدیدی استفاده کرده است که در اصل، ارتباطی به این نویسنده دارد. یکی از بازی‌های جدید به نام Tom Clancy’s XDefiant که شوتری رقابتی و رایگان است؛ موجب انتقادات گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی شد و بسیاری از بی‌ربط بودن بازی به مجموعه رمان‌های تام کلنسی انتقاد کردند. گزارش تازه‌ای از حذف برند تام کلنسی از این بازی رایگان خبر می‌دهد.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از تام اندرسون، یوبی سافت پس از شنیدن انتقادات، تصمیم به تغییر اسم بازی Tom Clancy’s XDefiant گرفته است و برند تام کلنسی از اسم آن حذف می‌شود. بازی جدید یوبی سافت تلفیقی از تمامی بازی‌های مجموعه‌ی تام کلنسی از جمله اسپلینتر سل است که توسط استودیو سان‌فرانسیسکو یوبی‌سافت ساخته شده است. این شوتر رقابتی، شباهت زیادی به حالت چندنفره کالاف دیوتی دارد و همین نکته موجب انتقاداتی شده بود.

حذف تام کلنسی از بازی Tom Clancy’s XDefiant

معرفی بازی Tom Clancy’s XDefiant با عدم استقبال بازی‌کنان همراه شد و بسیاری از سوءاستفاده یوبی‌سافت از برند تام کلنسی انتقاد کردند. یوبی سافت مدتی پس از تأسیس شرکت Red Storm Entertainment توسط تام کلنسی، مالکیت آن را تصاحب کرد و از آن موقع بازی‌های مختلفی بر اساس آثار این نویسنده‌ی آمریکایی از جمله اسپلینتر سل و رینبو سیکس تولید کرده است.

اسم بازی Tom Clancy’s XDefiant

در حال حاضر اطلاعات اندکی از بازی تیراندازی رایگان یوبی سافت در دسترس است و این شرکت فرانسوی، فعلاً آماده نمایش ویدیوهای جدید از این بازی نیست. تام اندرسون مدعی است که یوبی سافت، برنامه‌های مهمی برای این بازی دارد و موفقیت آن باید تضمین شود. روند بازی به صورت 6v6 دنبال می‌شود و بازی‌کنان باید با کمک یکدیگر، رقیب را شکست دهند. از تمامی سلاح‌های مجموعه تام کلنسی برای خلق بازی استفاده شده است و همین باعث شد تا یوبی سافت، نام این برند را روی بازی بگذارد. برای آشنایی کامل با ویژگی‌های بازی بهتر است مطلب زیر را مطالعه کنید.

گفتنی است حذف برند تام کلنسی از بازی Tom Clancy’s XDefiant یکی از اقدامات یوبی‌سافت به‌منظور تلطیف فضای ایجاد شده است. گفتنی است آنچه باعث نگرانی بازی‌کنان شده است، روند و مکانیسم‌های آن است که حتی بسیاری باور دارند که به‌عنوان یک بازی رایگان نیز ارزش تجربه را ندارد. XDefiant از جمله تازه‌ترین بازی‌های یوبی سافت که است که هنگام انتشار از کراس پلی پشتیبانی می‌کنند و بازی‌کنان همه‌ی پلتفرم‌ها می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. رایگان بودن بازی یکی از المان‌های مهمی است که می‌تواند در موفقیت آن تاثیرگذار باشد.

در حال حاضر، زمان انتشار نهایی بازی XDefiant مشخص نیست و به نظر می‌رسد که ماه‌ها تا انتشار رسمی فاصله داشته باشیم. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.