جوکر فلوریدا تریلر GTA 6
ارحام ادبخواه

جوکر فلوریدا در تریلر بازی GTA VI حضور دارد

ارحام ادبخواه 14 آذر 1402 بدون دیدگاه
507 بازدید

تریلر بازی GTA VI که پس از سال‌ها انتظار بالاخره منتشر شد، نکات مخفی و ایستراگ‌های جالبی را در خود جای داده است. یکی از این ایستراگ‌ها به جوکر فلوریدا در دنیای واقعی اشاره دارد که بعید است اتفاقی باشد.

تریلر بازی فوق‌العاده مورد انتظار GTA VI کمی زودتر از موعد مقرر منتشر شد و همه طرفداران را حسابی هیجان زده کرد. از آنجایی که این تریلر به صورت غیررسمی فاش شد و در سطح اینترنت قرار گرفت، شرکت راک‌استار هم به صورت ناچار آن را به صورت رسمی منتشر کرد تا چیزی را از دست ندهد. این تریلر به غیر از اینکه 2025 را به عنوان سال انتشار بازی معرفی کرد، اطلاعات خاصی در بر نداشت.

همین فقدان جزئیات مشخص باعث شد که طرفداران دست به کار شوند و به دنبال جزئیات مخفی در تریلر GTA VI بگردند. به غیر از این موضوع که بازی مورد بحث دو شخصیت قابل کنترل با نام‌های جیسون و لوسیا دارد، جزئیات جالبی از آن منتشر شده است. با وجود اینکه متوجه شدیم این دو فرد زن و شوهر یکدیگر هستند، راک‌استار سایر جزئیات را در زیرمتن قرار داده است.

در حالی که بیش‌تر طرفداران به خاطر گرافیک فنی و دقت به جزئیات حسابی هیجان‌زده شدند، نمی‌توان از ایستراگی که به جوکر دنیای واقعی در ایالت فلوریدا اشاره می‌کند، بگذریم. اگر ماجرا را نمی‌دانید، باید بگوییم که داستان به سال 2017-2018 و ایالت فلوریدا بر می‌گردد. شخصی با عنوان لارنس سالیوان در آن دوره با تتوهای متعدد خود را شبیه به شخصیت جوکر (به خصوص نسخه هیث لجر) کرده و به همین خاطر برای چند وقت در صدر توجهات قرار گرفت. هرچند که سالیوان هیچ وقت جرم بزرگی مرتکب نشده، اما تا به حال دو بار به خاطر حمل سلاح غیرقانونی دستگیر شده است.

جوکر فلوریدا GTA VIحضور یک شخصیت واقعی در تریلر GTA VI

البته توجه کنید که نمی‌توان با اطمینان صد در صدی در این باره صحبت کرد. علاوه بر این، خیلی بعید است که راک‌استار این ایستراگ را به صورت رسمی تایید کند و بگوید که منظور از حضور این شخصیت اشاره به لارنس سالیوان است. اما با این وجود از آنجایی که بازی GTA VI در فلوریدا جریان دارد و ما شخصیت مورد بحث را در حالی می‌بینیم که در اخبار دستگیر شده است، به سختی می‌توان از این موضوع با عنوان یک اتفاق یاد کرد.

سوال دیگری که در این باره وجود دارد این است که آیا این فرد جزو شخصیت‌های داستان محسوب می‌شود یا صرفا به عنوان یک ایستراگ جزئی در داخل تریلر حضور دارد. با توجه به شناختی که از راک‌استار داریم، فرد مورد بحث احتمالا یک چهره گذرا است و در داستان دخالت خاصی ندارد. ولی خب حضور فردی با شباهت به جوکر در تریلر GTA VI موضوع جالبی بود که در موردش صحبت کردیم.

بازی Grand Theft Auto 6 در سال 2025 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. نظرات خود را در مورد تریلر بازی GTA VI با ما در میان بگذارید.

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.