دانلود بازی Strategic Mind The Pacific Anniversary برای PC
دانلود بازی Strategic Mind The Pacific Anniversary برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Strategic Mind The Pacific Anniversary برای PC

پارسی گیم 14 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
2,561 بازدید

دانلود بازی Strategic Mind Blitzkrieg Anniversary برای کامپیوتر

سوژه جنگ جهانی دوم تا مدت‌ها سوژه‌ای مناسب و جذاب برای ساخت بازی‌های ویدیویی بوده و تا به امروز هم جذابیت خودش را از دست نداده است. ابعاد این جنگ وسیع آن‌قدر بزرگ بوده که در طول سال‌ها، تعداد بسیار زیادی فیلم سینمایی و بازی ویدیویی با الهام گرفتن از آن پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. بازی Strategic Mind The Pacific Anniversary از استودیو Starni Games یک بازی استراتژی نوبتی در تم جنگ جهانی دوم است که به نبرد سهمگین میان نیروهای آمریکایی و ژاپنی در این دوران می‌پردازد.

این بازی که اولین شماره در سری Strategic Mind محسوب می‌شود، رویدادهای تاریخی دقیقی را از جوانب کمتر بیان‌شده جنگ جهانی دوم روایت می‌کند. نبرد میان ژاپن و آمریکا در این جنگ بزرگ کمتر موردبحث قرارگرفته و وقایع هولناک آن شاید به‌جز بازی Call of Duty: World At War تابه‌حال به تصویر کشیده نشده باشد. این بار اما بازی Strategic Mind The Pacific Anniversary به سراغ این مورد رفته تا این رویداد تاریخی را بیشتر بررسی کند.

محور اصلی گیم پلی بازی نبردهای دریایی است که با واقعیت همخوانی بسیار بالایی دارد. شما قابلیت فرماندهی هر دو جناح را دارید و به طیف گسترده‌ای از نیروهای نظامی مختلف که اکثر آن‌ها نیروهای دریایی هستند، دسترسی داشته تا مواضع دشمن را با خاک یکسان کنید. سبک استراتژی نوبتی و کلاسیک بازی، گیم پلی آن را روان و قابل‌درک کرده تا بیشتر درگیر چیدن تاکتیک‌های مختلف برای پیروزی شوید.

امکان ارتقا و شخصی‌سازی نیروهای نظامی مختلف و اضافه کردن قابلیت‌های جدید و منحصربه‌فرد به هرکدام، عمق این بازی زیبا را بیشتر کرده است و همین‌طور جزییات بالای نبردهای دریایی، گرافیک بی‌نظیر بازی که مدل‌های سه‌بعدی نیروها و همچنین محیط میدان نبرد را به شکلی چشم‌نواز برای شما به تصویر می‌کشد، همگی نوید از یک بازی بی‌نقص، جذاب و سرگرم‌کننده با تم جنگ جهانی دوم را به شما می‌دهد که می‌توانید ساعت‌ها درگیر گیم پلی مهیج و وقایع تاریخی آن شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Warplan را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Strategic Mind The Pacific با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Dual-core Intel or AMD, 2.0 GHz or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 750 Ti or better or AMD HD 7870 or better
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: Onboard

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Dual-core Intel or AMD, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD RX 470 or Nvidia GTX 1050 or better
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: Onboard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Strategic Mind: The Pacific is a turn-based strategy set in the WW2 period depicting the war between the USA and the Empire of Japan waged in the Pacific Ocean with mindblowing historical accuracy and attention to detail. It offers an immersive experience of commanding both sides of the conflict, allowing you to gain a unique understanding of the situation through the eyes of both sides’ top commanders, resulting in enjoyable and insightful gameplay.
Build up, train, and equip your troops with the newest weaponry available to maximize their efficiency and set sail for victory. The core element of the game is large scale naval battles with numerous carrier ships bringing so much more aircraft into the battle for seizing control over the ocean. Upon overtaking the sea you will have to set foot on hostile land through a series of costly landing operations.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 18 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.