فصل جدید Rainbow Six Siege
یحیی رحیمی

زمان انتشار رسمی فصل جدید Rainbow Six Siege اعلام شد

یحیی رحیمی 24 اسفند 1400 بدون دیدگاه
261 بازدید

یوبی سافت ماه گذشته از فصل جدید Rainbow Six Siege به نام Demon Veil رونمایی کرد. این فصل با افزودن یک اپراتور جدید به نام Azami همراه است که در اصل یک بادیگارد خبره ژاپنی است و قابلیت تعمیر دیوارهای سوراخ‌شده را دارد. در حالی که همگان انتظار انتشار فصل جدید رینبو سیکس را در هفته‌ی گذشته داشتند؛ یوبی سافت بدون اعلام دلیل، فصل جدید را تاخیر زد. حال می‌دانیم که آپدیت جدید، امروز پانزدهم مارس و ساعت 17:30 به‌وقت‌ایران منتشر می‌شود.

به گزارش پارسی گیم، فصل جدید Rainbow Six Siege علاوه بر معرفی یک اپراتور جدید، ویژگی‌های تازه‌ای جمله نقشه‌ای نو را اضافه می‌کند. یوبی سافت قرار است در سال هفتم پس از انتشار بازی، محتوای مناسبی برای بازی‌کنان منتشر کند و تمامی این محتوا را با انتشار مطلب کاملی شرح داده است. انتشار این مطالب باعث شده تا همگان انتظار انتشار بازی در هفته‌ی گذشته را داشته باشند؛ اما یوبی سافت پس از یک هفته، زمان انتشار فصل جدید رینبو سیکس را اعلام کرده است.

زمان انتشار فصل جدید Rainbow Six Siege

زمان انتشار و حجم آپدیت Rainbow Six Siege

اگر زمان شروع فصل جدید برای شما سؤال بزرگی بوده است؛ باید بگوییم که تنها نیستید. در واقع صفحه‌ی استیم و ایکس باکس بازی، نشان از انتشار آپدیت Rainbow Six Siege در هفته‌ی گذشته و روز هشتم مارس بود؛ در نهایت یوبی سافت نیز با انتشار یک بیانیه‌ی مطبوعاتی، تاریخ هشتم مارس را تائید کرد و همه‌ی بازی‌کنان در حال آماده‌سازی برای شروع فصل بودند. از آنجایی که آپدیت‌های بازی در روز سه‌شنبه منتشر می‌شوند، انتظار برای دانلود آپدیت موجب نارضایتی بازی‌کنان شد.

به نظر می‌رسد که تاخیر انتشار فصل جدید بازی با حمله‌ی سایبری به سرورهای شرکت یوبی سافت مرتبط باشد. این شرکت بازی‌سازی فرانسوی چند روز پیش، حمله‌ی سایبری به‌منظور سرقت اطلاعات و اختلال در بازی‌ها را تائید کرد؛ اما نوشت که هیچ‌ اطلاعاتی از بازی‌کنان و کارمندان درز پیدا نکرده است. یوبی سافت تائید کرد که مشکلات سرور بازی Rainbow Six Siege که در هفته‌ی گذشته پیش آمد؛ ناشی از حمله‌ی سایبری بوده است. به نظر می‌رسد که روند انتشار آپدیت به همین دلیل متوقف شده است.

بنابر توییت جدید صفحه‌ی توییتر بازی رینبو سیکس، انتظار دریافت آپدیت در ساعت 17:30 به‌وقت‌ایران را داشته باشید. گفتنی است حجم آپدیت نسخه‌ی استیم حدود 3.8 گیگابایت اعلام شده است که مقداری از فصل پیشین بیشتر است. کاربران Ubisoft Connect نیز لازم است 4.4 گیگابایت را دانلود کنند. حجم نسخه‌ی ایکس باکس بازی حدود 14 گیگابایت است که تفاوت زیادی نسبت به نسخه‌های دیگر دارد. مالکان پلی استیشن نیز کافی است 5 گیگابایت را دانلود کنند؛ البته کاربران کنسول لازم است دو ساعت بیشتر نسبت به پی‌سی ‌گیمرها صبر کنند.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.