دانلود بازی The Lions Song برای PC
دانلود بازی The Lions Song برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Lions Song برای PC

پارسی گیم 23 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,192 بازدید

دانلود بازی The Lions Song برای کامپیوتر

بازی‌های مستقل امروزه بخش مهمی از صنعت بازی‌های ویدیویی را تشکیل داده‌اند و در نبود عناوین طراز اول، بسیاری از بازیکنان را سرگرم نگه می‌دارند. استودیوهای کوچک و مستقل بسیاری در این مسیر وجود داشته و تنوع زیادی از بازی‌ها را روانه بازار می‌کنند. بازی The Lions Song از استودیو Mi’pu’mi Games عنوانی داستان محور با گرافیک دوبعدی و پیکسلی بوده که روایت زندگی یک آهنگ‌ساز بااستعداد را به شکلی عمیق و سرگرم‌کننده در اختیار شما قرار می‌دهد تا با انتخاب‌های خود، سرنوشت او را تعیین کنید.

شما در این بازی، زندگی کاراکتری به اسم Wilma را تجربه خواهید کرد که یک موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز است. استعداد او توسط شخصی به اسم Arthur Caban کشف شده که یک استاد ثروتمند دانشگاه است و او را به Vienna دعوت می‌کند. Wilma قرار است نقش مهمی در موسیقی مدرن بازی کرده و برای این منظور، آرتور او را به یک کلبه دورافتاده می‌فرستد تا بتواند با ذهنی آرام، نت‌های خاص و مناسبی در ذهنش به وجود آورد و آهنگ زیبایی بسازد. Wilma که به‌تنهایی در یک کلبه قرار گرفته، باید این هدف مهم را به سرانجام برساند و شما در طول تصمیم‌های مهمش همراه او خواهید بود.

مراحل بازی از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده که در هر کدام باید انتخاب‌های مهمی توسط شما صورت بگیرد. این تصمیم‌ها، نقش مهم و کلیدی در روایت داستانی و پیشروی آن داشته و پایان‌های متعددی را برای بازی رقم خواهد زد. گرافیک ساده و پیکسلی بازی، سبک و سیاقی کلاسیک داشته و دنیایی هنری را پیش چشمان شما به نمایش خواهد گذاشت. روایت داستانی عمیق بازی The Lions Song می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Disco Elysium و Unpacking را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Lions Song برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7SP1, 8, 8.1, 10
Processor: 2 GHZ
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX 10 compatible
Additional Notes: Minimum resolution: 1280×720

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7SP1, 8, 8.1, 10
Processor: 2 GHZ
Memory: 1 GB RAM
Graphics: DirectX 10 compatible
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX 10 compatible
Additional Notes: Recommended resolution: 1920×1080

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

„The Lion’s Song: Episode 1 – Silence” tells the story of Wilma, a talented young musician student. Wilma’s talent was discovered by Arthur Caban, a wealthy university professor, who invited her to Vienna. Arthur is profoundly convinced Wilma is going to play a major part in the future of modern music. Since Wilma is fighting writer’s block trying to finish her career defining composition, Arthur sends her to a solitary alpine cabin to recover her inspiration and muse.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.