دانلود بازی Ancient Cities برای PC
دانلود بازی Ancient Cities برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ancient Cities برای PC

پارسی گیم 22 اسفند 1400 2 دیدگاه
9,484 بازدید

دانلود بازی Ancient Cities برای کامپیوتر

استفاده از سبک‌های تلفیقی در بازی‌های ویدیویی می‌تواند منجر به خلق آثار جذاب و سرگرم‌کننده‌ای شود که جوانب مختلفی دارند و برای طیف گسترده‌تری از سلایق مناسب هستند. بازی‌های شهرسازی را می‌توان با عناصر بقا یا همان Survival تلفیق کرد تا چالش‌های هر کدام را در کنار یکدیگر به خورد بازیکن دهد. بازی Ancient Cities از استودیو Uncasual Games عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که شما را به دوران باستان و زمان انسان‌های نخستین می‌برد تا چالش‌های زندگی و تشکیل شهر و روستا در آن دوران را تجربه کنید.

بازی شما را به اولین تمدن‌های انسانی در گذشته خواهد برد که بشریت در حالتی بدوی و ابتدای بوده و به‌تدریج در حال کشف کردن ابزارها و وسایل ساده است. شما قبیله‌ای از انسان‌های اولیه را در روستای کوچک کنترل کرده و با گذر کردن از چالش‌های مختلف، آن‌ها را در عصرهای متعددی هدایت می‌کنید. چالش‌های بسیاری در طول مسیر همراهتان خواهد بود، از شرایط سخت آب و هوایی گرفته تا مدیریت منابع و جمعیت، خطر حمله موجودات وحشی و همچنین قبایل دشمن و… به‌تدریج با توسعه و پیشروی، یکی از زیباترین شهرهای باستانی را بنا خواهید کرد.

سازندگان بازی ادعا کرده‌اند با به‌روزرسانی‌های مختلف، به‌تدریج عصرهای جدیدی از تمدن بشریت را به بازی اضافه خواهند کرد. بازی در حال حاضر دو عصر Mesolithic و Neolithic را در اختیار شما قرار می‌دهد و قرار است در محتواهای اضافی بعدی، عصرهای جدیدتری نیز افزوده شوند. گیم پلی بازی تلفیقی از مدیریت منابع در سبک استراتژیک، رسیدگی به نیازهای مردم و همچنین حضور عناصر Survival است که سطح چالش بازی را مناسب نگه داشته‌اند. از لحاظ گرافیکی نیز دنیایی زیبا و سرسبز را برای گشت‌وگذار در اختیار دارید و جزییات به شکلی قابل‌قبول در آن شکل گرفته‌اند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های RimWorld و Medieval Dynasty را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Ancient Cities برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i5
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 2GB discrete GPU OpenGL 4.4
Additional Notes: Linux Proton GOLD compatibility with NVIDIA cards. Currently integrated INTEL and AMD R9, R7 and older GPUs are not supported.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1060
Additional Notes: Linux Proton GOLD compatibility with NVIDIA cards. Currently integrated INTEL and AMD R9, R7 and older GPUs are not supported.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ancient Cities is a survival and strategy city builder game, based on ancient times.
ATTENTION! : THIS IS A WORK-IN-PROGRESS VERSION AND IS CONTINUOUSLY IMPROVING SO PLEASE CHECK GAME NEWS AND UPDATES. PLEASE WAIT TO PURCHASE THE GAME IF YOU EXPECT A FINISHED PRODUCT BECAUSE THIS IS CURRENTLY A PRODUCT IN DEVELOPMENT!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    mojtaba

    مهمان

    سلام این ارور برا چیه openGLمن نخسه4.6 هستش بازم ارور میده.INTEL graphics cards are NOT supported.
    If you own a dual GPU system make sure to configure OpenGL GPU in your driver settings for this game.

    گرافیک هم اخرین اپدیتش نصبه.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    سلام این بازی رو ویندوز 7 کار میکنه

    پاسخ دهید