دانلود بازی Gunborg Dark Matters برای PC
دانلود بازی Gunborg Dark Matters برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Gunborg Dark Matters برای PC

پارسی گیم 15 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,913 بازدید

دانلود بازی Gunborg Dark Matters برای کامپیوتر

پلتفرمرهای دوبعدی امروزه یکی از ترندهای بازی‌های ویدیویی هستند. این سبک جذاب خصوصاً اگر دارای عناصر و مراحل چالش‌برانگیز باشد، طیف گسترده‌تری از بازیکنان را به سمت خود جذب می‌کند. گرافیک دوبعدی و ساده این ژانر نیز باعث می‌شود افراد زیادی با سیستم‌های خود بتوانند بازی را روان اجرا کنند. بازی Gunborg Dark Matters از استودیو Rickard Pausson عنوانی در همین سبک و سیاق بوده که ماجراجویی‌های چالش‌برانگیز و جذابی را در دنیایی آینده‌گرایانه به خوردتان خواهد داد.

بازی در یک سفینه فضایی بزرگ بیگانه جریان داشته که مملو از تله‌های خطرناک و دشمنان است. آیا می‌توانید چالش‌های سختی که سر راه شما قرار می‌گیرد را پشت سر گذاشته و در میان مبارزات مهیج و اکشن، زنده بمانید؟ گیم پلی بازی سبک کلاسیک آرکید و پلتفرمر دوبعدی را به خوردتان خواهد داد. نشانه‌گیری و شلیک با موس انجام شده و فرمان‌های حرکتی توسط کیبورد اجرا می‌شوند. کاراکتر شما به یک سپر انرژی، شمشیر و سلاحی لیزری دسترسی داشته که در شرایط مختلف به کمک او می‌آیند. علاوه بر این جت پک برای پرش‌های بلند نیز در اختیار شما قرار دارد.

در طول بازی باید دائم در حال پریدن، دویدن، شلیک کردن و جاخالی دادن باشید. طراحی مراحل و هوش مصنوعی دشمنان به شکلی است که دائم شما را در شرایط سخت و چالش‌برانگیز قرار می‌دهد. اگر در طول مبارزات به‌صورت زنجیروار دشمنان را از بین ببرید، انرژی تاریکی شما را در بر می‌گیرد که سلاح‌ها و قابلیت‌های شما را ارتقا می‌دهد. اگر به بازی‌های پلتفرمر دوبعدی و چالش‌برانگیز علاقه دارید، قطعاً بازی Gunborg Dark Matters گزینه مناسبی برای سرگرم شدن شما خواهد بود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Neon Abyss و Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gunborg Dark Matters برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 GB RAM
DirectX: Version 10
Storage: 850 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Gunborg: Dark Matters is an arcade-style action platformer with smooth gameplay and a slick 80s synthwave soundtrack. The game takes place aboard a giant spaceship filled with a variety of traps, hazards, aliens and robots.
Do you have what it takes to face constant threats while staying on your feet in the heat of combat? Can you keep your cool when chaos is descending upon you?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.