دانلود بازی Karagon برای PC
دانلود بازی Karagon برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Karagon برای PC

پارسی گیم 1 اردیبهشت 1402 بدون دیدگاه
4,814 بازدید

دانلود بازی Karagon برای کامپیوتر

بازی‌های ژانر بقا بدون شک از جامع مخاطبین بزرگ و وفاداری برخوردار هستند. این نوع عناوین از چالش‌های گیم پلی فراوان و ساعت‌ها گیم پلی هیجان انگیز برخوردار هستند. Karagon یکی از این آثار جدید است که شما را در دنیایی با حضور دایناسورهای بزرگ روباتی قرار می‌دهد. در زمینه گرافیکی، بازی Karagon یکی از خیره کننده‌ترین و چشم‌نوازترین جلوه‌های بصری سال 2023 را خواهد داشت. مناظر زیبا و طراحی فوق‌العاده واقع‌گرایانه دایناسورهای روباتیک بدون شک از ذهنتان پاک نخواهد شد. به محض ورود به دنیای بازی، اتمسفر پر از آشوب و ترسناک آن شما را فرا خواهد گرفت. شما با روبات‌های غول آسایی روبرو می‌شود که سطحشان دو برابر شما است و باید برای مبارزه با آن‌ها، به یافتن اسلحه‌های مناسب و ارتقای سطحتان بپردازید.

از نظر مکانیکی، بازی دارای چند ویژگی بسیار جالب است که می‌توانید در Ark یا Frozen Flame مشاهده کنید. به‌عنوان‌مثال، ویژگی رام کردن یک دایناسور روباتی یکی از آن‌ها است. این روبات‌ها در کنار شما می‌جنگند، شما می‌توانید آنها را مانند اسب‌های شجاع برانید و مبارزه با هیولاها و موجودات را بسیار آسان‌تر از تنها به سمتشان رفتن می‌کنند. برای ساختن دوست خود، با کشتن گونه‌های مختلف موجوداتی که در زمین پرسه می‌زنند، مواد مختلف را جمع‌آوری می‌کنید یا فقط به گوی‌های سبز کوچک در پشت آنها شلیک می‌کنید تا ضایعات فلزی را که در اندازه‌های مختلف می‌ریزند جمع‌آوری کنید. این بازی شامل چالش‌ها و آیتم‌های فراوانی برای جمع آوری بوده و بدون شک یکی از سرگرم کننده‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌های بقا و اکشن سال خواهد بود.

بازی Karagon عنوانی در سبک اکشن و بقا است. این بازی شما را در دنیای بزرگ و قابل گشت و گذاری قرار می‌دهد که از دایناسورهای عظیم روباتیک پر شده است. شما باید در کنار این موجودات زنده مانده و به انجام چالش‌های فراوان بپردازید. شما توانایی رام کردن این موجودات عظیم را نیز خواهید داشت. تجربه این بازی به عاشقان ژانر بقا به شدت توصیه می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های ARK Survival Evolved و Valheim را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Karagon برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10+
Processor: MINIMUM REQUIREMENT: Intel Core i5-8400 @ 3.3 GHz or AMD Ryzen 3 3300X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: MINIMUM REQUIREMENT: NVIDIA GeForce GTX 1060 3 GB or AMD Radeon RX 580 4 GB
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space
Additional Notes: System requirements are an evaluation only and may vary. This game is solo developed and graphics are pushed to their limits so please be understanding with performance and make sure your PC meets the requirements.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Survive, shoot, construct, and ride killer elemental robots. Craft equipment, explore multi-floor buildings, build a base, uncover new schematics, and progress through technology tiers. Alone or with friends in this brutal post apocalyptic open world survival robot riding crafting shooter game!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 12.0 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.