دانلود بازی Talisman Digital Edition برای PC
دانلود بازی Talisman Digital Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Talisman Digital Edition برای PC

پارسی گیم 7 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,091 بازدید

دانلود بازی Talisman Digital Edition برای کامپیوتر

قبل از دورانی که بازی‌های ویدیویی و سرگرمی‌های دیجیتال در دنیا ترند شوند، بسیاری برای سرگرم شدن از بوردگیم‌های فیزیکی استفاده می‌کردند. هرچند بوردگیم‌ها هنوز هم در دنیا محبوبیت دارند و عمر آن‌ها تمام نشده؛ اما نسبت به گذشته، حضور کم‌رنگ‌تری دارند. گاهی استودیوهای بازی‌سازی، تجربه این بوردگیم‌های فیزیکی را وارد دنیای مجازی کرده و بازی‌هایی شبیه به بوردگیم را طراحی می‌کنند. بازی Talisman Digital Edition از استودیو عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که تجربه بوردگیمی محبوب و معروف با همین اسم را به خوردتان می‌دهد.

این بازی ورود شما به دنیای Talisman را که مملو از ماجراجویی‌های فانتزی، دشمنان سرسخت و چالش‌های مختلف است خوش‌آمد می‌گوید. تجربه بازی به طور کامل شبیه به نسخه فیزیکی بوده اما این بار بازی را پشت صفحه‌نمایش سیستم خود مشاهده خواهید کرد. شما به طیف گسترده‌ای از کاراکترهای مختلف با نقاط ضعف و قدرت منحصربه‌فرد دسترسی داشته و ماجراجویی‌های شما بسته به نوع کاراکتر می‌تواند به شکل‌های مختلفی رقم بخورد. هدف اصلی رسیدن به آیتمی به اسم Crown of Command است که فرمانروای اصلی سرزمین را تعیین می‌کند.

گیم پلی بازی ترکیبی از بازی‌های کارتی و مبارزات نوبتی نقش‌آفرینی بوده که قابلیت‌های مختلف را در قالب بوردگیم دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهند. هر کارت، ویژگی‌های مخصوصی داشته و قهرمان‌های شما با پیشروی در بازی، قدرتمندتر می‌شوند و سطح آن‌ها بالاتر می‌رود. عناصر زیادی مثل ساخت‌وساز، استفاده از طلا برای خرید آیتم و پیدا کردن کارت‌های جدید در بازی وجود دارد. هر راند از بازی را می‌توانید در کنار 5 بازیکن دیگر به‌صورت آنلاین یا محلی تجربه کرده و از آن لذت ببرید، در پایان هر راند مقداری تجربه به شما اضافه می‌شود که رکوردتان را در جدول رده‌بندی بیشتر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ For the King را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Talisman Digital Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 1.6 GHz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 1024×600 resolution
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space
Sound Card: On board

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Welcome to the world of Talisman. A land filled with perilous Quests, Enemies and challenges. But with it comes an adventure you’ll never forget.
Choose from a roster of characters who have unique strengths, weaknesses and special abilities. Select your adventurer carefully as their skills could be the key to you getting your hands on the mighty Crown of Command. A magical artifact that holds the power to destroy all rivals, the Crown of Command has the power to make the bearer the true ruler of the kingdom.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.