سرویس پلی استیشن گیم پس
یحیی رحیمی

قیمت سرویس مشابه گیم پس پلی استیشن فاش شد

یحیی رحیمی 6 اسفند 1400 بدون دیدگاه
262 بازدید

گزارش‌ها از انتشار قریب‌الوقوع سرویس مشابه گیم پس پلی استیشن با اسم رمز اسپارتاکوس خبر می‌‌دهند. گزارش تازه‌ای از رسانه GamesBeat برای اولین بار قیمت سرویس گیم پس سونی را مشخص کرده است و گزارش داده است که این سرویس در سه دسته‌بندی مختلف و با قیمت‌های 10، 13 و 16 دلار به فروش می‌رسد. سرویس اسپارتاکوس پلی استیشن به دنبال ادغام پلی استیشن پلاس و پلی استیشن ناو است. همراه پارسی گیم باشید تا جزئیات افشاء شده را بررسی کنیم.

طبق آخرین اخبار بازی، اسم سه دسته‌بندی مختلف سرویس گیم پس پلی استیشن: Essential، اکسترا و پریمیوم خواهد بود که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد است. دسته‌بندی اول با اشتراک ماهانه 10 دلار شروع می‌شود که همان سرویس پلی استیشن پلاس قبلی است و دسترسی به بازی‌های آنلاین را فعال می‌کند. با پرداخت 13 دلار به‌صورت ماهانه، علاوه بر سرویس پلاس و دریافت بازی رایگان به‌صورت ماهانه، کاتالوگی از 100 بازی قدیمی پلی استیشن هم قابل دانلود خواهد بود. این فهرست مشابه عناوین فعلی PS Now است.

در نهایت سرویس پریمیوم با قیمت ماهانه 16 دلار علاوه بر تمامی ویژگی‌های گفته‌شده، امکان استریم بازی PS Now را هم فعال می‌کند. علاوه بر آن، امکان تجربه بازی‌ها زوتر از موعد انتشار هم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این قابلیت مشابه سرویس EA Play است که چند روز قبل از انتشار، امکان اجرای بازی را فراهم می‌کند. در حال حاضر، احتمال انتشار بازی‌های انحصاری در روز اول مطرح نشده است و مشخص نیست آیا سونی، سرویسی مشابه گیم پس ارائه می‌دهد یا خیر؟

سرویس پلی استیشن گیم پس سونی

زمان انتشار سرویس گیم پس سونی

بنابر صحبت‌های قبلی جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن، انتشار روز اول بازی‌ها در سرویس گیم پس، پایداری ندارد و سود زیادی عاید ناشر نمی‌شود. مایکروسافت با خرید شرکت بتسدا و اکتیویژن بلیزارد به دنبال تقویت ایکس باکس گیم پس و جذب میلیون‌ها نفر بازی‌کننده جدید است. تعداد کاربران گیم پس در حال حاضر حدود 25 میلیون نفر است و با توجه به آنکه امکان انتشار بازی‌های بتسدا و اکتیویژن بلیزارد برای سرویس سونی وجود ندارد؛ پلی استیشن باید به فکر گزینه‌های بهتری باشد.

بنابر گفته جف گراب در پادکست Grubbsnax، سونی به مرحله انتشار سرویس اسپارتاکوس نزدیک شده است. وی ادعا کرده است که سونی در پایان ماه فوریه به مرحله‌ی تست نهایی می‌رسد و به‌زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. در حال حاضر مشخص نیست چه بلایی سر سرویس PlayStation Now می‌آید و تنها می‌دانیم که این سرویس از حالت اولیه خارج می‌شود. سونی مدتی پیش، گیفت کارت پلی استیشن نو را از فروشگاه‌های انگلستان جمع‌آوری کرده بود.

منبع: Engadget

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.