دانلود بازی Primordia برای PC
دانلود بازی Primordia برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Primordia برای PC

پارسی گیم 3 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,945 بازدید

دانلود بازی Primordia برای کامپیوتر

بازی‌های سبک Point & Click به دلیل ساده بودن گیم پلی، برای طیف گسترده‌ای از بازیکنان می‌توانند مناسب و جذاب باشند. شما در طول این بازی‌ها که اغلب معمامحور هستند، فقط با کلیک‌های موس خود حرکت کرده، در محیط‌ها گشت‌وگذار می‌کنید و آیتم‌ها و اشیاء مخفی را برای عبور از موانع پیدا خواهید کرد. بازی Primordia از استودیو Wormwood عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که دنیایی آینده‌گرایانه و مملو از ربات‌های پیشرفته را برای گشت‌وگذار و ماجراجویی در اختیار شما قرار خواهد داد.

بازی در آینده‌ای دور که نسل انسان‌ها منقرض شده جریان دارد. اکنون فقط ربات‌ها و ماشین‌آلات پیشرفته فعال هستند. شما در بازی نقش رباتی به اسم Horatio Nullbuilt را خواهید داشت که به استقلال و تنهایی خودش اهمیت زیادی می‌دهد و در طول سال‌های طولانی، کتاب‌های زیادی راجع به نسل بشر خوانده است. به‌جز خواندن کتاب، رسیدگی به ربات کوچک همراهش که Crispin نام دارد و ارتقا و تعمیر کشتی هوایی که در آن زندگی می‌کند از دیگر کارهای روزمره او هستند. روزی یک ربات سرکش، منبع انرژی آن‌ها را به سرقت می‌برد و فعال ماندن آن‌ها به دلیل نبود انرژی تهدید می‌شود. هدف شما دنبال کردن این ربات سرکش و پیدا کردن چیزی است که از ربات‌های داستان دزدیده شده است.

به‌جز روایت داستانی جذاب، وجود مناظر پساآخرالزمانی از ربات‌ها و ساختمان‌های مدرن، پازل‌ها و معماهای جذاب و سبک ساده گیم پلی، تجربه این بازی را به‌شدت سرگرم‌کننده و لذت‌بخش خواهند کرد. همچنین صداگذاری کاراکترهای مختلف در بازی سطح بالایی دارد و در طول پیشروی خود با آن‌ها ارتباط نزدیک‌تری برقرار خواهید کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Disco Elysium و The Signal State را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Primordia با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP SP2 or above
Processor:Pentium or higher processor
Memory:2 GB
Storage:1.5 GB
Graphics:DirectX 5 or above compatibility

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

What Happened to the Humans?
Set in a post-apocalyptic world strewn with cast-off machines, Primordia tells the story of Horatio Nullbuilt, a stoic robot who values his solitude and independence. Horatio spends his days studying the Book of Man, sparring with his droid companion Crispin, and tinkering with the airship they call home — a peaceful existence that becomes threatened when a rogue robot steals the energy source that the pair needs to survive.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.