دانلود بازی The Signal State برای PC
دانلود بازی The Signal State برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Signal State برای PC

پارسی گیم 6 مهر 1400 بدون دیدگاه
2,716 بازدید

دانلود بازی The Signal State برای کامپیوتر

خلاقیت و نوآوری جایگاه ویژه‌ای در صنعت بازی‌های ویدیویی دارد. این عنصر باعث تنوع و گستردگی این عناوین شده و برای همین است که تقریباً هر سوژه‌ای را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد. سازندگان دائم در حال دست‌کاری و آزمایش با سوژه‌های جدید هستند تا بتوانند عناوینی دور از کلیشه و متفاوت خلق کنند. بازی The Signal State از استودیو Reckoner Industries عنوانی جدید و معمایی بوده که سبک گیم پلی‌اش را در هیچ بازی دیگری مشاهده نکرده‌اید.

داستان بازی در یک دنیای پساآخرالزمانی روایت شده و شما باید با تعمیر ماشین‌آلات و وسایل الکترونیکی مختلف، نقش مهمی در انقلاب و خیزش دوباره بشریت بازی کرده و به‌خصوص در راه‌اندازی بخش کشاورزی، کمک‌رسانی کنید. اصل نوآوری بازی در گیم پلی و طراحی معماهایش است که نظیرش را تا به‌ حال ندیده‌اید. شما در این بازی دائم با ابزارآلات و وسایل الکترونیکی مختلفی سر و کار دارید که باید با وصل کردن سیم‌های مختلف، آن‌ها را تعمیر کنید.

در بازی بیش از 40 مدل معمای مختلف وجود داشته که هر کدام وسیله جدید و متفاوتی را برای تعمیر و دست‌کاری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با وصل کردن اجزای مختلف به هم توسط سیم، باید کارایی دستگاه را بسنجید و با استفاده از صفحه‌ای در پایین که سیگنال‌ها را به شما نشان می‌دهد، نتیجه عملکرد خود را مشاهده کنید. برای تفکیک و پیچیده نشدن بیش از حد، هر کابل توسط رنگی مشخص می‌شود که کاربرد آن را برای بسیاری از کلید‌ها و سوکت‌ها نشان می‌دهد. در نهایت اگر بتوانید همه چیز را درست وصل کرده و سیگنال صحیح را از دستگاه به دست آورید، معما را حل کرده‌اید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Factorio را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Signal State با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1366 x 768
DirectX: Version 10
Storage: 500 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Manipulate inputs by using unique modules and patching cables via a simple drag-and-drop system.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.