دانلود بازی Grapple Dog برای PC
دانلود بازی Grapple Dog برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Grapple Dog برای PC

پارسی گیم 3 اسفند 1400 بدون دیدگاه
1,660 بازدید

دانلود بازی Grapple Dog برای کامپیوتر

سبک پلتفرمر دوبعدی از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را بین مخاطبان بازی‌های ویدیویی حفظ کرده و تنوع بالایی را نیز به آن‌ها ارائه می‌دهد. این سبک جذاب، در کنار ساده بودن مکانیک‌های گیم پلی مانند پریدن، جاخالی دادن و … چالش‌های سخت بسیاری را سر راه بازیکن قرار می‌دهد. بازی Grapple Dog از استودیو Medallion Games عنوانی کارتونی و جذاب در همین سبک پلتفرمر دوبعدی بوده که در آن باید در طول ماجراجویی‌های بامزه‌ای، تلاش کنید دنیا را نجات دهید.

این بازی تجربه‌ای کلاسیک و اصیل از سبک پلتفرمر دوبعدی را در اختیار شما قرار خواهد داد. شما در نقش سگی ماجراجو که به یک قلاب ویژه دسترسی دارد بازی خواهید کرد و به کمک این قلاب و هوش خود، باید از موانع مختلف بگذرید و در مراحل پیشروی کنید. مراحل بازی در 6 دنیای رنگارنگ و پیکسلی طراحی شده‌اند و شما 33 مرحله مختلف و چالش‌برانگیز را در آن‌ها پشت سر خواهید گذاشت. این مراحل، مملو از آیتم‌ها و مکان‌های مخفی برای آن دسته از بازیکنانی است که ماجراجویی را به شکلی متفاوت دوست دارند.

سرعت گیم پلی بازی نسبتاً بالا بوده و نیازمند عکس‌العمل سریع شما و استفاده درست و بهینه از اجزای محیط و قلاب ویژه است. شما باید دائم در حال پریدن، تاب خوردن و جمع‌آوری الماس‌های امتیاز باشید. این ساده بودن مکانیک‌ها شاید در ابتدا چالشی در کار نداشته باشد اما تلفیق آن‌ها در کنار هم و وجود عناصر و موانع چالش‌برانگیز در مراحل، تجربه این بازی را لذت‌بخش‌تر کرده و برای پیروزی باید مهارت خود را افزایش دهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Bloons TD 6 و Cuphead را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Grapple Dog با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows XP, Vista, 7, 8, or 10
Processor: 2.0 ghz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 128MB
Storage: 44 MB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Grapple Dog is an exhilarating 2D pixel-art platformer. Use your awesome grappling hook to clear tricky challenges as Pablo, the Grapple Dog! Sail across 6 colourful worlds with a crew of fearless adventurers to stop the robotic overlord Nul from destroying the world!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.