دانلود بازی Dragon Ball Xenoverse برای PC
دانلود بازی Dragon Ball Xenoverse برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Dragon Ball Xenoverse برای PC

پارسی گیم 10 بهمن 1398 5 دیدگاه
6,529 بازدید

دانلود بازی Dragon Ball Xenoverse برای کامپیوتر

Dragon Ball Xenoverse یک بازی ویدیویی مبارزه‌ای در سبک اکشن نقش‌آفرینی و پانزدهمین قسمت از سری محبوب با همین نام است که توسط Dimps طراحی و تهیه گردیده است. Bandai Namco Entertainment که بازی‌های The Dark Pictures Man of Medan و Jump Force را عرضه کرده، این بازی را نیز در سال 2015 برای تمامی پلتفرم‌های مهم منتشر نموده است. بر خلاف قسمت‌های قبلی این مجموعه، Xenoverse دارای یک داستان کاملاً جدید است که قابلیت ایجاد شخصیت سفارشی و دلخواه توسط بازیکن را فراهم کرده. داستانی جذاب با تمرکز بر دو جنگجو به نام‌های Towa و Mira که در زمان سفر کرده‌اند تا با Time Patrol Trunks درگیر شوند. ترانكس از شنرون می‌خواهد تا یك قهرمان برای او بفرستد (کاراکتر شکل گرفته توسط بازیکن) كه به او در بازگرداندن جدول زمانی کمک کند. مبارز دلخواه شما، در کنار بسیاری از شخصیت‌های دیگر می‌جنگد تا نبردهای سهمگین مخصوص و معروف این سری بازی محبوب، دوباره به‌راه بیافتد. آیا قدرت این همکاری برای مداخله در دعوا و بازگرداندن جدول زمانی Dragon Ball که ما می‌شناسیم، کافی است؟

این بازی تقریباً به طور کامل سه بعدی طراحی شده و بازیکن شخصیت اصلی را با دید سوم شخص کنترل می‌کند. مبارزان می‌توانند در فضاهای بزرگ و سطوح مختلف، آزادانه گذر کرده و در زمین، در هوا و زیر آب بجنگند. اکثر شخصیت‌های اصلی در هنگام ضرب‌وشتم یا آسیب رساندن به حریف، وجه دیگری از چهره‌ی خود را با گفتن جملات اختصاصی، نشان می‌دهند. هر چند این جملات کوتاه و محدود هستند. کاراکتر تازه ایجاد شده این امکان را دارد که یک کارآموز از شخصیت‌های اصلی بازی باشد تا بتواند حرکات ویژه آن‌ها را یاد گرفته و به آیتم‌های مخصوص مثل لباسشان دسترسی پیدا کند. با خاصیت شخصی‌سازی مبارز، بازیکنان قادر به تنظیم نژاد، جنسیت، موی صورت، ویژگی‌های بدن، لباس و جلوه‌های صوتی شخصیت خود هستند. پنج نوع حالت مسابقه وجود دارد: Saiyans ، Namekians ، Earthlings ، Majins و Frieza. هر کدام ویژگی‌های خاص خود بوده و با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. یک حالت چند نفره‌ی آنلاین نیز در شهر توکی توکی قابل دسترس است که بازیکنان می‌توانند گروه‌هایی را تشکیل داده و مأموریت‌های خاصی را با هم انجام دهند.

از ویژگی‌های جدید می‌توان به شهر مرموز توکی توکی، مکانیک جدید گیم‌پلی، انیمیشن‌های مختص هر شخصیت تازه و بسیاری از ویژگی‌های شگفت‌انگیز دیگر اشاره کرد. در بخش دیگر بازی و هنگام جنگ بین Goku و Vegeta، چهره‌ای مرموز از میان سایه‌ها با موهای قرمز، یک اسکتر و لوگوی شرکت Capsule روی آستینش توجه همگان را جلب می‌کند. هویت این شخصیت مشخص نبود اما بعداً مشخص شد كه این شخصیت در حقیقت یك کاراکتر تازه ایجاد شده است كه این موضوع، ویژگی خلق شخصیت را تأیید می‌نماید. دو منطقه جدید نیز به نمایش گذاشته شده است: یک منطقه کاملاً جدید به نام Time Vault و دیگری یک شهر با تکنولوژی پیشرفته و چیزی عجیب که به نظر می‌رسد یک ماشین زمان بوده که روی آن فرود آمده است.

سبک مبارزه‌ای یکی از ژانرهای محبوب در دنیای بازی‌های رایانه‌ای است که استودیوهای بسیاری در زمینه‌ی ساخت آن فعالیت می‌کنند. سری‌های محبوب Tekken و Mortal Kombat از این قبیل هستند اما هیچ‌کدام آزادی عبور و مرور در دنیای این بازی را ندارند. Xenoverse که به‌عنوان Dragon Ball XV کوتاه شده است، در ابتدا با عنوان Dragon Ball New Project شناخته می‌شد تا این‌که عنوان واقعی آن در طی E3 2014 فاش شد. مجله محبوب بازی‌های ویدیویی ژاپنی Famitsu امتیاز بازی 30/40 را به این بازی اعطا کرد و گفت “برای علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن سریع” جذاب است. IGN نیز گرافیک، داستان بی‌نظیر و شخصیت‌پردازی قابل تنظیم آن را ستود و بازی را برای اشخاصی که هم‌زمان از انیمه، مبارزه و بازی‌های نقش‌آفرینی لذت می برند، جذاب دانست. در فوریه سال 2016، Bandai Namco اعلام کرد که این بازی در کل 3.13 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و به سبب این استقبال یک دنباله با نام Dragon Ball Xenoverse 2 در سال 2016 روانه بازار نمود.

در ادامه برای دانلود بازی Dragon Ball Xenoverse با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista (x64) / Windows 7 (x64)
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4Ghz / AMD Athlon 64 X2 5200+, 2.6GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB Nvidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3870
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista (x64) / Windows 7 (x64) / Windows 8 (x64)
Processor: Intel Core i3-530, 2.93 GHz / AMD Phenom II X4 940, 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB Nvidia GeForce GTX 550Ti / AMD Radeon HD 6790
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The game is set almost entirely within a number of 3D battle arenas which are mostly modeled after notable locations in the Dragon Ball universe, accessed from the main hub – the Toki-Toki City. Fighters can traverse the levels free-roaming in large spaces and can fight on ground, in the air and underwater. The game features spoken dialogue from a majority of main characters while in battle, and characters show facial expressions when they strike an opponent or take damage. Although limited, the players have some freedom to explore the planet Earth as it exists in the Dragon Ball universe along with a handful of other locations, including the aforementioned Toki-Toki City. Xenoverse is also the third Dragon Ball game to feature character creation, the first being Dragon Ball Online and the second being Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi. Player-created character has the option of becoming an apprentice of the original Dragon Ball characters in order to learn their special moves and access specific costume items.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 9.33 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام و عرض ادب سوال داشتم که وقتی میزدم بره داخل بازی نمیره لطفاً راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amir

    مهمان

    سلام و عرض ادب یه سوال وقتی میزنم بره داخل بازی نمیره همینطوری میمونه لطفاً راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ahmad Shah

    مهمان

    بسیار بازی جزابی ممنون!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    arty

    مهمان

    چرا اینقدر تازگی بازی مسخره می گذارین روی سایت قبلا خوب بودین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به arty

      پشتیبانی

      دوست عزیز بیشتر بازیایی که کرک میشن در سایت قرار میگیرند