دانلود بازی Sunless Sea Zubmariner برای PC
دانلود بازی Sunless Sea Zubmariner برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Sunless Sea Zubmariner برای PC

پارسی گیم 17 بهمن 1400 بدون دیدگاه
2,591 بازدید

دانلود بازی Sunless Sea Zubmariner برای کامپیوتر

بازی‌های سبک وحشت و بقا، جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران این سرگرمی دیجیتال دارند. این دسته از بازی‌ها، علاوه بر اینکه چالش‌برانگیز هستند، معمولاً روایت‌های تاریک و عمیقی را به خورد بازیکن می‌دهند تا بتواند در محیطی سورئال و گاهی محزون، غرق شده و از آن لذت ببرد. بازی Sunless Sea از استودیو Failbetter Games عنوانی جذاب و ماجرایی با همین ویژگی‌ها بوده که ماجراجویی‌ها و گشت‌وگذارهایی را در یک دنیای عمیق و سورئال در زیر آب برای شما روایت می‌کند. بازی شامل بسته الحاقی Zubmariner نیز هست که محتوای جدید و سرگرم‌کننده آن را گسترش داده است.

این بازی، عنوانی برای گشت‌وگذار و ماجراجویی در اعماق تاریکی بوده و شما باید شجاعت کافی را برای تجربه آن داشته باشید. عناصر گوتیک و همچنین لاوکرفتی در سرتاسر محیط‌های بازی حضور دارند و ماجرای داستانی نیز، روایت محزون و تاریکی را برای شما آماده کرده است. شما شاید در این مسیر پرمخاطره عقل خود را از دست بدهید و دست به کارهای جنون‌آمیزی بزنید، خوردن گوشت اعضای خدمه خود چطور است؟

شما تیمی از افراد را داخل یک کشتی هدایت می‌کنید که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. گیم پلی بازی ترکیبی از گشت‌وگذار و کشف ناشناخته‌ها در دریا، مبارزات لحظه‌ای اکشن با هیولاها و دشمنان، ارتقا و بهبود قطعات و تجهیزات و تجارت با سایرین است. عمق گیم پلی در کنار محتوای داستانی جذابی که بیش از 350 هزار کلمه دیالوگ را به خوردتان می‌دهد، در کنار عناصر لاوکرفتی، بقا و وحشت، تجربه این بازی را برای طرفداران این ژانر خاص به‌شدت لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

در بسته الحاقی Zubmariner، به جای یک کشتی، کنترل زیردریایی پیشرفته‌ای در اختیار شما قرار می‌گیرد تا این بار، رازهای مخوف و نهفته در اعماق دریا را کشف کنید. در این بسته 11 منطقه جدید برای گشت‌وگذار در زیر آب اضافه شده است و موجودات مخوف جدیدی را در اعماق اقیانوس‌ها ملاقات خواهید کرد. فاکتور سلامت عقل اعضای خدمه، هنگامی که زیر آب هستید با سرعت بیشتری کم می‌شود و به همین دلیل، مراحل این بسته الحاقی، چالش‌برانگیزتر از بازی اصلی هستند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Subterrain و Kenshi را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sunless Sea Zubmariner با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP or later
Processor: 2Ghz or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1280×768 minimum resolution, DirectX 9.0c compatible graphics card
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Take the helm of your zubmarine and set sail for the unknown! Zubmariner is an expansion to Sunless Sea: deeper, darker, and more marvellous than anything you’ve seen before.
All the powers of the Neath agree: there is Nothing of Consequence beneath the Zee. They are lying. You’ve heard there are fortunes to be made by those brave enough – or hungry enough – to dare the deeps.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.