دانلود بازی Transport Giant برای PC
دانلود بازی Transport Giant برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Transport Giant برای PC

پارسی گیم 27 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,498 بازدید

دانلود بازی Transport Giant برای کامپیوتر

بازی‌ها سبک شبیه‌ساز و ساخت‌وساز، از گذشته محبوبیت خاصی میان بازیکنان داشته‌اند. این بازی‌ها تنوع بالایی داشته و سوژه‌های بسیاری برای ساخت‌وساز و مدیریت در اختیار بازیکن قرار می‌دهند. از ساخت‌وساز شهرهای بزرگ گرفته تا باغ‌وحش، زندان، مزرعه و… بازی Transport Giant از استودیو Fancy Bytes عنوانی کلاسیک و قدیمی در این سبک بوده که شما را به طراحی راه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل در سال 1850 میلادی می‌برد تا قدرت خلاقیت و مدیریت هر بازیکن را به چالش بکشاند.

دنیای بازی در سال 1850 میلادی جریان دارد، زمانی که دنیا دستخوش تغییر جدی شده و عصر جدیدی از تولید و صنعت در حال ظهور است. برای یک تاجر و سرمایه‌گذار باهوش، مقدار کمی سرمایه می‌تواند فرصت‌های طلایی بسیاری را رقم بزند. با تأسیس انواع شرکت‌ها و کارخانه‌ها، بحث حمل‌ونقل و جابه‌جایی بسیار مهم می‌شود و مسیرهای بین هر کدام، باید به‌خوبی طراحی و مدیریت شوند. شما در این بازی مسئول طراحی این راه‌های ارتباطی هستید و باید با تأسیس شرکتی در همین حوزه، علاوه بر درآمدزایی، کار را برای بقیه صنایع راحت کنید.

بازی 3 سناریوی مختلف در کشورهای اروپایی، آمریکایی و استرالیایی را برای تجربه در اختیار شما قرار می‌دهد. بیش از 130 وسیله نقلیه اعم از قطار، اتوبوس، کشتی، هواپیما و… در بازی وجود دارد که هر کدام پل ارتباطی متفاوتی برای حمل‌ونقل و جابه‌جایی محصولات هستند. بیش از 500 ساختمان مختلف که مربوط به 60 صنعت در سال 1850 میلادی هستند نیز وجود داشته و جابه‌جایی مسافران و بارهای مهم، اصلی‌ترین هدف شما خواهند بود. گیم پلی بازی ساده بوده اما کسب مهارت در آن و تأسیس مسیرهای ارتباطی مناسب هر سناریو و صنعت، زمان زیادی لازم دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cities Skyline و Railway Empire را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Transport Giant با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 95/98/ME/2000/XP/Vista/7/8
Processor: 500 MHz, Intel® Pentium™ III or comparable
Memory: 64 MB RAM
DirectX: Version 8.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: ATTENTION: May not work on Intel® Onboard Graphics

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

It’s the year 1850 – The world is changing. A new era of mass production and mass transportation has begun. For a smart businessman there are many opportunities. With a little money and good ideas you can establish a business empire. There are new companies founded on every corner. The world is in need of all kinds of goods and the growth of cities is increasing dramatically. But how do the goods get to the customer?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.