بازی Hello Neighbor 2
محمد صادق شجاعی

بازی Hello Neighbor 2 روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 24 بهمن 1400 بدون دیدگاه
1,108 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت tinyBuild اعلام کرده است که در کنار پلتفرم‌های ایکس باکس و کامپیوتر، کاربران کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز قادر به تجربه بازی Hello Neighbor 2 خواهند بود.

بازی Hello Neighbor در سال‌های 2017 و 2018 توسط شرکت tinyBuild در دسترس بازیکنان قرار گرفت. در این اثر به عنوان نیکی راث، باید از اسرار همسایه‌اش یعنی آقای پترسون سر در بیاورید. برای تحقق این امر باید به صورت مخفیانه وارد خانه آقای پترسون شده و بخش‌های مختلف را کاوش کنید. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت بازی هیلو نیبر، هوش مصنوعی آن است. براساس اقدامات بازیکنان، رفتار‌های آقای پترسون تغییر کرده و او موانع جدید ایجاد می‌کند.

با این وجود که بازی Hello Neighbor انتشار موفقی را تجربه نکرد، اما با ویژگی‌های خود توانست تاثیر زیادی رو بازیکنان داشته باشد. به این ترتیب شرکت تاینی بیلد، با بازی Hello Neighbor 2 باز‌گشته تا با ارائه تجربه‌ای تازه مشکلات گذشته را رفع و اثری جالب‌توجه به علاقه‌مندان تقدیم کند.

بازی هلو نیبر 2 پیش از این برای انتشار روی پلتفرم‌های ایکس باکس و کامپیوتر معرفی شده بود. اکنون شرکت tinyBuild اعلام کرده که دارندگان کنسول‌های پلی استیشن نیز قادر به تجربه اثر مذکور خواهند بود. این خبر در قالب انتشار تریلر تازه‌ای از بازی Hello Neighbor 2 اعلام شده است. بازی هلو نیبر 2 گسترده‌تر از بازی قبلی خواهد بود. این بار به عنوان یک خبرنگار که در مورد پرونده افراد گمشده تحقیق می‌کند، با آقای پترسون رو‌به‌رو می‌شوید.

در دنباله بازی Hello Neighbor می‌توانید به صورت آزادانه شهر Raven Brooks را کاوش کرده و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید. همچنین می‌توانید به صورت مخفیانه وارد مناطق ممنوعه شوید. البته باید توجه داشته باشید که این امر چندان ساده نبوده و همواره فردی شما را تعقیب می‌کند.

بازی Hello Neighbor 2

بازی Hello Neighbor 2 اثری Open-World محسوب می‌شود

همانطور در پست اخیر بلاگ پلی استیشن توضیح داده شده است، شرکت تاینی بیلد رویکرد غیر متعارف و در عین حال جذابی برای ایجاد حس ترس در پیش گرفته است. شرکت مذکور در این باره گفته است: «ما به شیوه‌ای ظریف‌تر به سبک ترس نزدیک شده و از جنبه‌های مختلف آثار ترسناک کلاسیک در دنیای بزرگسالان استفاده می‌کنیم. ما با المان‌های زیرکانه‌ای سر و کار داریم؛ همسایه‌ای ترسناک که نمی‌توانید به او اعتماد کنید، اتفاقات مرموزی که در شب رخ می‌دهند، دهکده‌ای که یک راز در خود مخفی کرده و حس ترسی که در هنگام پیدا کردن اسکلت در کمد یکی از اهالی ایجاد می‌شود».

شرکت tinyBuild قصد دارد در تاریخ 7 آوریل (18 فروردین 1401) نسخه بتای بازی Hello Neighbor 2 را منتشر کند. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند اقدام به پیش‌خرید بازی مذکور کنند. بازی هلو نیبر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد انتشار نسخه پلی استیشن بازی Hello Neighbor 2 چیست؟ آیا این اثر جزو بازی‌های مورد‌انتظار شما محسوب می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.