بازی Hello Neighbor 2
محمد صادق شجاعی

عرضه بازی Hello Neighbor 2 تا سال آینده میلادی به تعویق افتاد

محمد صادق شجاعی 20 آذر 1400 بدون دیدگاه
977 بازدید

اگر چه بازی Hello Neighbor چندان در جلب نظر مخاطبین و منتقدین موفق نبود، اما به تجربه‌ای خاص تبدیل شد که به شکل‌های مختلف از جمله نسخه چند‌نفره و سریال انیمیشنی گسترش پیدا کرده است. علاوه بر این شرکت tinyBuild قصد دارد دنباله آن را تحت عنوان بازی Hello Neighbor 2 منتشر کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت مذکور عرضه این بازی را به سال آینده موکول کرده است.

بر اساس اعلام شرکت tinyBuild، روند پیش‌فروش محصول جدید این شرکت در سبک مخفی‌کاری و ترسناک از تاریخ 7 آوریل 2022 (18 فروردین 1401) آغاز خواهد شد. پیش از این قرار بود بازی Hello Neighbor 2 در سال 2021 عرضه شود که با توجه به تاریخ شروع پیش‌فروش، شرکت tinyBuild انتشار آن را به مدت زیادی به تعویق انداخته است.

برای جلب نظر افرادی که بازی Hello Neighbor 2 را پیش‌خرید کرده‌اند و اطمینان از رضایت آن‌ها در زمان عرضه اثر مذکور، شرکت tinyBuild وعده ارائه نسخه بتا به این دسته از بازیکنان را داده است. این نسخه حاوی بسیاری از بخش‌های بازی مذکور بوده و ویژگی‌های Open-World آن را به نمایش خواهد گذاشت.

در حالی که هنوز تاریخ انتشار بازی Hello Neighbor 2 مشخص نشده، استودیو سازنده این بازی گفته است که در قالب نسخه بتای این بازی می‌توانید بخش‌های مختلفی از شهر خیالی اثر مذکور یعنی Raven Brooks را کاوش کنید. در قالب تریلر کوتاهی که شرکت tinyBuild منتشر کرده، مشخص می‌شود در بازی Hello Neighbor 2 کنترل شخصیت کوئنتین، خبرنگاری که در حال بررسی پرونده افراد گمشده در شهر Raven Brooks است، بر عهده شما خواهد بود. نحوه انجام ماجراجویی و تحقیق در مورد پرونده در اختیار شما است و می‌توانید ضمن تعامل با شخصیت‌های جدید، با Mr. Peterson، مظنونی که از دست پلیس پنهان شده و اکنون دارای یک شبکه عصبی است، رو‌به‌رو شوید. در پایان ویدیو به بازیکنان توصیه می‌شود که به هیچ‌کس اعتماد نکنند؛ زیرا همه اهالی شهر Raven Brooks مظنون هستند.

بازی Hello Neighbor 2

در بازی Hello Neighbor 2 هیچ‌کس قابل اعتماد نیست

در تریلر تازه بازی می‌توانید تعدادی از کاراکتر‌های جدید این اثر از جمله یک سگ، تاکسیدرمیستی مسلح و شهردار را مشاهده کنید. همچنین به این واسطه تعدادی از آیتم‌های جدید شامل یک دونات که کوئنتین برای پرت کردن حواس سگ از آن استفاده کرده یا تفنگی که از روی دیوار بر‌می‌دارد، قابل مشاهده هستند.

بازی Hello Neighbor 2 در تاریخی نامعلوم از سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های کامپیوتر، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا نسخه قبلی آن را تجربه و در انتظار عرضه بازی Hello Neighbor 2 هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.