دانلود بازی Pinball FX3 Williams Pinball Volume 6 برای PC
دانلود بازی Pinball FX3 Williams Pinball Volume 6 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pinball FX3 Williams Pinball Volume 6 برای PC

پارسی گیم 21 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,114 بازدید

دانلود بازی Pinball FX3 Williams Pinball Volume 6 برای کامپیوتر

قطعاً تمام افرادی که از گذشته با رایانه‌های شخصی و سیستم‌عامل ویندوز کار می‌کرده‌اند، با بازی Pinball آشنا هستند. این بازی که به‌عنوان یکی از بازی‌های پیش‌فرض سیستم‌عامل طراحی شده بود، از روی دستگاه‌های آرکید قدیمی الهام گرفته شده و به‌شدت سرگرم‌کننده و مهیج بود. وجود عنصر شانس و مقداری مهارت باعث می‌شد بازیکن دائم احساس هیجان را به خود القا کند. بازی Pinball FX3 از استودیو Zen عنوانی جذاب با محوریت همین عنوان آرکید بوده که بهترین تجربه را از آن در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Williams Pinball Volume 6 نیز برای بازی منتشر شده است.

Pinball FX3 Williams Pinball Volume 6
در بسته الحاقی Williams Pinball Volume 6 سه میز بازی جدید از کلکسیون معروف Pinball به بازی اضافه شده که FUNHOUSE، SPACE STATION و DR. DUDE نام دارند. هر کدام از این زمین‌ها سبک و سیاقی منحصربه‌فرد داشته و قوانین متفاوتی برای بازی کردن در آن‌ها تعریف شده است. علاوه بر این مکانیک‌های جدیدی برای هر زمین وجود دارد، برای مثال در SPACE STATION موتورهای جت موشک در زمین بازی تأثیرگذار هستند!

اگر به بازی Pinball آشنا باشید، دقیقاً میدانید در Pinball FX3 چه چیزی را تجربه خواهید کرد. این بازی دقیق‌ترین و با جزییات ترین تجربه را از این بازی محبوب در اختیار شما قرار می‌دهد. محیط بازی در شکل و ظاهرهای مختلفی طراحی شده و بسته به نوع سلیقه خود، می‌توانید زمین بازی را تغییر دهید. تمامی عناصر بازی به شکل سه‌بعدی طراحی شده است و وجود قوانین دقیق فیزیک برای کنترل توپ از دیگر ویژگی‌های بازی Pinball FX3 است.

پشتیبانی از مادها و به‌روزرسانی‌های فرعی از دیگر مواردی است که دائم محتوای جدیدی به بازی اضافه می‌کند. شما می‌توانید دائم قوانین جدیدی را در دنیای Pinball تجربه کرده و از آن لذت ببرید. استودیو سازنده نیز دائم با ارائه به‌روزرسانی‌های جدید از بازی پشتیبانی می‌کند.

در ادامه برای دانلود بازی Pinball FX3 Williams Pinball Volume 6 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel i5-4590 or AMD equivalent
Graphics: NVIDIA GTX 970 / AMD 290X
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectX compatible sound card / integrated

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

This stunning collection of three authentic Williams™ and Bally™ tables includes FUNHOUSE™, SPACE STATION™, and DR. DUDE AND HIS EXCELLENT RAY™. All available to play both in their classic original form and as remastered tables with updated graphics, animated toys, and a host of new features.
– FUNHOUSE: Starring Rudy, pinball’s most iconic ventriloquist dummy antagonist! Don’t let his relentless taunting get to you. – SPACE STATION: Prepare for liftoff. We have ignition. It’s time to launch this classic. – DR. DUDE AND HIS EXCELLENT RAY™: Drop in to Dr. Dude’s Kinetic Clinic! Get hip! Earn respect! Be the envy of your friends! Advance the DUDE-O-METER from Plain Dude to Super Dude for the ultimate dude-o-riffic reward. Way cool pinball has finally arrived!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.49 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.