بازی Nintendo Switch Sports
محمد صادق شجاعی

بازی Nintendo Switch Sports برای انتشار در ماه آوریل معرفی شد

محمد صادق شجاعی 22 بهمن 1400 بدون دیدگاه
312 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در بخشی از رویداد Nintendo Direct که روز گذشته برگزار شد، شرکت نینتندو اقدام به معرفی بازی جدیدی از سری Wii Sports تحت عنوان بازی Nintendo Switch Sports کرد.

سری Wii Sports با انتشار اولین بازی آن در سال 2006 روی کنسول Wii آغاز شد. این اثر به چنان محبوبیتی رسید که با فروش بیش از 82 میلیون نسخه به چهارمین اثر پر‌فروش تاریخ تبدیل شده است. پس از انتشار دومین اثر سری مذکور یعنی بازی Wii Sports Resort، شرکت نینتندو برای چندین سال بازی جدیدی از آن منتشر نکرد. با عرضه کنسول Wii U در بازار‌های جهانی، شرکت نینتندو تلاش کرد تا با انتشار بازی Wii Sports Club نظر دارندگان این کنسول را جلب کند؛ اما این هدف با شکست رو‌به‌رو شد. با این حال شرکت Nitnedo به کلی این سری را فراموش نکرده و در جهت احیای آن حرکت کرده است.

یکی از غافلگیر‌کننده‌ترین بازی‌های معرفی شده در جریان تاز‌ه‌ترین رویداد نینتندو دایرکت، اثری جدید از سری Wii Sports با نام بازی Nintendo Switch Sports است. این اثر حاوی 6 ورزش فوتبال، چامبارا، بولینگ، تنیس، بدمینتون و والیبال است. علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را به صورت چند‌نفره آنلاین و آفلاین تجربه کنند. گلف هفتمین ورزش بازی نینتندو سوییچ اسپورتس است که در فصل پاییز اضافه خواهد شد. به همین دلیل به نظر می‌رسد شرکت Nintendo قصد دارد در صورت موفقیت بازی Nintendo Switch Sports، به طور منظم آن را به روز رسانی کند.

همراه با بازی نینتندو سوییچ اسپورتس، آیتمی تحت Leg Strap نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. بازیکنان می‌توانند این آیتم را دور پای خود بسته و جوی کان را در داخل آن قرار دهند. به این واسطه در هنگام تجربه بازی Soccer Shoot-Out می‌توانید به صورت واقعی شوت بزنید.

بازی Nintendo Switch Sports

بازی Nintendo Switch Sports از کنترل حرکتی جوی کان بهره می‌برد

شرکت نینتندو اعلام کرده است که در بازه زمانی 18 تا 20 فوریه (29 بهمن تا 1 اسفند)، به منظور آزمایش آنلاین بازی Nintendo Switch Sports، آن را در دسترس مشترکین سرویس Nintendo Switch Online قرار خواهد داد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با ویژگی‌های تست آنلاین بازی مذکور می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

بازی نینتندو سوییچ اسپورتس در تاریخ 29 آوریل (9 اردیبهشت 1401) روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد بازی Nintendo Switch Sports چیست؟ آیا این اثر توانسته نظر شما را به خود جلب کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.