دانلود بازی King of Retail برای PC
دانلود بازی King of Retail برای PC پارسی گیم

دانلود بازی King of Retail برای PC

پارسی گیم 17 بهمن 1400 بدون دیدگاه
5,871 بازدید

دانلود بازی King of Retail برای کامپیوتر

همان‌طور که میدانید، تنوع بازی‌های شبیه‌ساز امروزه به‌قدری زیاد شده است که تمامی سوژه‌های موجود در دنیای واقعی را پوشش می‌دهند. این سبک از بازی‌ها هم توسط استودیوهای بزرگ و هم استودیوهای کوچک و مستقل ساخته می‌شوند و به همین دلیل تعداد زیادی از آن‌ها با سوژه‌های جذاب مختلف در دسترس است. بازی King of Retail از استودیو Freaking Games عنوانی در همین سبک بوده که راه‌اندازی تجارت و کسب‌وکار را در یک فروشگاه عمده‌فروشی بر عهده شما قرار می‌دهد تا علاوه بر یادگیری نکات، در محیط آن سرگرم شوید.

سوژه این بازی نسبتاً ساده بوده و نسبت به سایر عناوین شبیه‌ساز، آزادی عمل بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما ابتدا باید برای اینکه چه چیزی را در مغازه خود به فروش برسانید، تصمیم‌گیری کرده و پس از آن ماجرای اصلی شروع کسب‌وکار و به دست آوردن درآمد را ادامه دهید. طیف گسترده‌ای از محصولات مانند نوشیدنی‌ها، لباس‌های ورزشی، کامپیوتر و قطعاتش و… برای فروش در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بسته به سلیقه، می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. علاوه بر این، ساخت‌وساز و شخصی‌سازی قسمت‌های اصلی مغازه نیز بر عهده شما خواهد بود.

به‌جز بحث فروش و کسب درآمد، برقراری ارتباط و استخدام کارمندان جدید، داشتن نقشه‌های اقتصادی برای فروش، قرارداد بستن با شرکت‌های بزرگ و بسیاری موارد دیگر که در مدیریت یک مغازه مهم هستند را داخل بازی King of Retail تجربه خواهید کرد و از نکات آموزنده آن بهره‌مند می‌شوید. مهم‌ترین ویژگی بازی‌ها شبیه‌ساز، این است که علاوه بر سرگرم کردن مخاطب، چیزهای زیادی از فعالیت‌های دنیای واقعی و مدیریت آن‌ها را آموزش می‌دهند که بازی King of Retail نیز از این قاعده مستثنا نیست.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cities Skyline و Farming Simulator 22 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی King of Retail با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: 2.6 GHz Dual Core or similar
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 500 series or equivalent.
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Ever wanted to start your own business? In King of Retail, anything is possible!
Plan a shop theme and store design, and launch your very own enterprise. The store is your kingdom, and if you run it well you might be able to expand into a larger corporation! If you get it wrong… well, blame it on the economy.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.