دانلود بازی Trigger Witch برای PS5
دانلود بازی Trigger Witch برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Trigger Witch برای PS5

پارسی گیم 12 بهمن 1400 بدون دیدگاه
716 بازدید

دانلود بازی Trigger Witch برای پلی استیشن 5

بازی‌های ساده با گرافیک پیکسلی و زاویه دوربین دید از بالا، تجربه‌ای لذت‌بخش را به شکلی متفاوت در اختیار ما قرار می‌دهند. این سبک از بازی‌ها که معمولاً توسط استودیوهای مستقل و کوچک ساخته می‌شوند، می‌توانند سوژه‌های جذابی را نیز روایت کنند. بازی Trigger Witch از استودیو Rainbite عنوانی جذاب با همین ویژگی‌ها بوده که شما را وارد دنیایی متفاوت از جادوگرها می‌کند، دنیایی که در آن جادوگرها به جای استفاده از جادوهای افسانه‌ای، از سلاح‌های گرم برای مبارزه استفاده می‌کنند!

داستان بازی در روستایی شروع می‌شود که مملو از جادوگرهای مختلف است اما آن‌ها پس از گذر سال‌های طولانی، روش استفاده از جادو را فراموش کرده‌اند. حال برای مقابله با هیولاها و موجودات شرور، این جادوگران بامزه از سلاح‌های گرم کشنده استفاده می‌کنند. شما نقش یکی از آن‌ها با نام Colette را بر عهده خواهید گرفت که به‌تازگی از دانشکده روستا فارغ‌التحصیل شده است. بعد از اینکه یک مرد مرموز به سرزمین آن‌ها حمله می‌کند، رویدادهای عجیبی رخ داده که Colette را در مسیری پرمخاطره قرار می‌دهد، مسیری که بوی باروت و گلوله می‌دهد!

علاوه بر روایت داستانی جذاب و خوب، بازی دارای گیم پلی اکشن و مهیجی بوده که شما را ساعت‌ها می‌تواند سرگرم نگه دارد. مراحل در سبک جهان‌باز طراحی شده‌اند و به جز دشمنان موذی، مملو از پازل‌ها و معماهای سرگرم‌کننده است که گشت‌وگذار در آن را لذت‌بخش خواهد کرد. طراحی ساده و پیکسلی گرافیک بازی از دیگر مواردی است که تجربه‌اش را روان و نوستالژیک می‌کند. برخی از مراحل را نیز باید سوار بر جاروی پرنده جادویی شوید و با سرعت بالایی حرکت کنید و بخش اعظم گیم پلی، شلیک کردن با استفاده از انواع و اقسام سلاح‌های گرم است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های The Binding of Isaac و Dead Cells را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Trigger Witch با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Recalling the visual style and intuitive gameplay of 16-bit action-adventure classics, Trigger Witch puts an ultra-violent spin on cute and colorful pixel art. With a compelling and original narrative, puzzling environments to explore, a dynamic soundtrack, twin-stick shooter mechanics and a vast array of enemies to blast into smithereens, this is a tale that will grip you from start to bloody finish.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 688.3 مگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.