تکمیل کردن horizon forbidden west
سید مسعود کاظمی

تکمیل کردن بازی Horizon Forbidden West نیازمند صدها ساعت زمان است

سید مسعود کاظمی 7 بهمن 1400 بدون دیدگاه
430 بازدید

مجموعه Horizon یکی از جدیدترین IPهای سونی است که اولین عنوان آن به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 و سپس برای PC منتشر شد. مجموعه Horizon در سبک اکشن‌ ماجراجویی توسط استودیو Guerrilla Games توسعه یافته است و نسخه دوم این سری ماه آینده برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. کارگردان ارشد بازی Horizon Forbidden West اعلام کرد که بازیکنان برای تکمیل کردن 100% این بازی نیازمند صدها ساعت زمان خواهند بود.

کارگردان ارشد بازی Horizon Forbidden West، آقای Mathijs de Jonge اعلام کرد که مدت زمان تکمیل کردن بخش داستانی این بازی با عنوان قبلی مجموعه تفاوت بسیاری ندارد، اما برای تکمیل کردن 100% بازی نیاز به زمان بیشتری خواهید داشت. آقای یونگ توضیحات بیشتری در این مورد نداد؛ ولی در صورتیکه بازی از قابلیت New Game + بهره ببرد، صدها ساعت زمان برای تکمیل کردن بازی منطقی است.

بازی Horizon Forbidden West

تکمیل بازی Horizon Forbidden West صد ساعت طول می‌کشد

این خبر درحالی منتشر شد که چندی پیش استودیو Techland اعلام کرد بازیکنان برای تکمیل کردن 100% بازی Dying Light 2 نیازمند 500 ساعت زمان خواهند بود. این موضوع باعث شد که طرفداران از وسعت بازی بترسند که استودیو Techland در ادامه اعلام کرد که بخش داستانی بازی را می‌توانند بین 20 الی 30 ساعت تمام کنند. پس از صحبت‌های آقای یونگ، طرفداران دوباره به بزرگی بیش از حد این عنوان ایراد گرفتند.

در یکی از شبکه‌های اجتماعی شخصی نوشته بود که با درنظر داشتن بزرگی بازی Horizon Forbidden West و Dying Light 2 اینطور به‌نظر می‌رسد که در سال 2022 فقط می‌تواند از پس تجربه‌ای این دو عنوان برآید. جدا از اینکه بسیاری از افراد زمان کافی برای تجربه بازی‌های مختلف را ندارند؛ بزرگی بیش از حد بازی‌های جهان باز خطر بی‌محتوا بودن مکان‌های مختلف بازی را نیز بیشتر می‌سازد. متأسفانه طی چندسال اخیر بسیاری از بازی‌ها تلاش کرده‌‌اند جهان وسیعی خلق کنند که درنهایت با مشکل کمبود محتوا در سرتاسر نقشه روبه‌رو شدند.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ 18 فوریه سال 2022 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.