دانلود بازی Hydrophobia Prophecy برای PC
دانلود بازی Hydrophobia Prophecy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hydrophobia Prophecy برای PC

پارسی گیم 18 اردیبهشت 1399 3 دیدگاه
8,180 بازدید

دانلود بازی Hydrophobia Prophecy برای کامپیوتر

هیدرو فوبیا در واژه به معنی ترس عجیب‌وغریب از آب است. حالا فکر کنید که کابوس فردی که دچار این فوبیا باشد چه خواهد بود؟ قطعاً همچنین آدمی از شنا و قایق‌سواری دوری خواهد کرد. اما برای اینکه این فوبیا کنار برود باید فرد با عامل ترس از نزدیک برخورد کند. این همان فکری است که بازی Hydrophobia Prophecy را تشکیل داده است. یک بازی اکشن ماجراجویی بسیار هیجان‌انگیز که شمارا روی یک جزیره شناور روی آب قرار می‌دهد و اینجاست که باید خود را از این مهلکه سخت برهانید. کاری که استودیو Dark Energy Digital Ltd در زمینه ساخت یک داستان و دنیای منحصربه‌فرد انجام داده است، در هیچ بازی دیگری یافت نمی‌شود.

بازی Hydrophobia Prophecy شمارا در قالب شخصیتی به نام کیت ویلسون قرار می‌دهد که یک مهندس سیستم است که داخل یک کشتی بسیار عظیم به نام «ملکه جهان» گیر افتاده است. از سویی دنیا به دلیل بالا آمدن سطح آب دریاها تنها به یک سری کلونی‌های انسانی داخل کشتی‌های عظیم خلاصه‌شده است و در سوی دیگر هم‌گروهی تروریستی که به فکر خودشان در حال نجات دنیا هستند، نقاط مختلف این کشتی را بمب‌گذاری کرده‌اند. این تروریست‌های به‌ظاهر باهوش برای کاهش جمعیت دنیا به دنبال کشتن و نابودی کامل کشتی‌ها هستند و دقیقاً اولین هدف آن‌ها نیز کشتی ملکه جهان است. گیم پلی این بازی شباهت زیادی به Uncharted دارد و قطعاً طرفداران این بازی با چالش‌های مشابه مواجه خواهند شد. استودیو با این داستان تصمیم سختی پیش رو داشته است. باید همه‌چیز روی آب و مکانیسم‌های آن خلاصه شود و به همین دلیل موتور جداگانه‌ای برای ساخت این بازی توسعه‌یافته است و همین باعث شده است که حرکات آب و امواج بسیار مشابه واقعیت باشند.

تعدادی از مراحل بازی Hydrophobia Prophecy زیرآب دنبال می‌شود و همین چالش بزرگی برای شخصیت اصلی بازی است که باید با یک کپسول اکسیژن و یک چراغ‌قوه مخصوص، زیرآب به تیراندازی و قهرمان‌بازی مشغول شود. انواع مختلف سلاح‌ها در نظر گرفته‌شده‌اند و می‌توانید از روش‌های مختلفی برای بقا و نجات پیدا کردن استفاده کنید. این بازی از ویژگی PlayStation Move هم در زمان خود پشتیبانی می‌کرد که یک فناوری پیشرفته بود و برای زمان خود نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد. بدون شک آب عنصر حیات است اما همان اندازه می‌تواند جان یک نفر را بگیرد، اگر فوبیای آب رادارید بازی Hydrophobia Prophecy می‌تواند به برطرف کردن آن کمک کند. در این سبک نگاهی به Rise of the Tomb Raider و Mass Effect 2 بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Hydrophobia Prophecy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 with latest Service Pack
Processor: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2
Memory: 2 GB
Graphics: NVidia 8600GT with 512MB RAM or Radeon HD 3650 with 512MB RAM
DirectX®: DirectX® 9.0c
Hard Drive: 8 GB
Sound: DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP / Windows Vista / Windows 7 with latest Service Pack
Processor: Intel Core 2 Duo, AMD Athlon X2
Memory: 2 GB
Graphics: NVidia 8600GT with 512MB RAM or Radeon HD 3650 with 512MB RAM
DirectX®: DirectX® 9.0c
Hard Drive: 8 GB
Sound: DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hydrophobia is a survival-adventure video game developed and published by Dark Energy Digital for Microsoft Windows, the PlayStation 3 and by Microsoft Studios for Xbox Live Arcade. The game was released for Xbox Live Arcade on September 29, 2010, as part of Xbox Live’s ‘Games Feast’ promotion, marking the first of three episodes. The PC version was released on May 9, 2011. The PlayStation 3 version was released on November 1, 2011 in North America and November 2, 2011 in Europe.

The game’s engine, HydroEngine, provides realistic fluid dynamics technology for flowing water, allowing it to interact with the surroundings. The levels in the game were designed using InfiniteWorlds; a game creation system which uses bespoke procedural technology to significantly reduce file sizes, decreasing the overall file size of the game.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    مجید

    مهمان

    سایتتون عالیه بازیهایی که هیچ جا پیدا نمیشه رو سایت شما داره ممنون از شما

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Seyed_reza

    مهمان

    همیشه دنبال بازی های تازم که تو سایت قرار میدید ایول دارین همتون ★

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Seyed_reza

      نویسنده

      ❤️