دانلود بازی Quantum Replica برای PC
دانلود بازی Quantum Replica برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Quantum Replica برای PC

پارسی گیم 15 خرداد 1397 بدون دیدگاه
5,916 بازدید

دانلود بازی Quantum Replica برای کامپیوتر

«برادران، خواهران، امروز ما مبارزه خواهیم کرد تا آینده خود را ایمن کنیم، آماده هستید؟» آیا شما هم آماده هستید تا به اعماق تاریک این دنیای پرزرق‌وبرق و پیشرفته نفوذ کرده و اسرار ناگفتهٔ آن را کشف کنید؟ مرگ، نابودی و تولدی دوباره! اسراری تلخ و عجیب در انتظار شما هستند. همهٔ آن‌ها را در بازی Quantum Replica تجربه کنید.

سال 2084، جهان پیشرفت چشمگیری داشته و فنّاوری مورداستفاده در این سال با دنیای امروزی بسیار متفاوت است. این جهان به ظاهر زیبا تحت سلطهٔ اتحادیهٔ بی رحمی به نام سندیکای است. شهروندان این شهرهای سایبری همگی در ترس زندگی می‌کنند. ارتش مزدورهای اتحادیهٔ سندیکای مردم را می‌کشند و کسی نیست که با این ارتش پست و اربابان نادان آن‌ها مقابله کند. شما به عنوان یک آلفا وارد بازی می‌شوید، مرد جوانی که حافظهٔ خود را از دست داده است. چه اتفاقی برای او افتاده؟ با وجود آنکه خاطرات خود را فراموش کرده است ولی می‌داند که باید اسرار این نیروهای تاریک را کشف کند. آلفا باید برای یافتن خاطراتش به شهرهای مختلفی سفر کند تا بتواند از گذشته و البته آیندهٔ خود محافظت کند.

در اصل درون بازی Quantum Replica شما برای دور ماندن از چشم محافظان شهر باید زمان را کنترل کنید. درحالی‌که شهر را جستجو می‌کنید، قدرت‌های کنترل زمان را پیدا خواهید کرد. پس از انجام مأموریت‌های مختلف سرنخ‌های به دست خواهید آورد. همراه با یافتن این سرنخ‌ها، قدرت و مهارت‌های جدیدی به دست می‌آورید که در پیشرفت بازی به شما کمک خواهند کرد. سریع حرکت کنید و در وقت نیاز در سایه‌ها مخفی بمانید. زمان و فضا را بااراده خودکنترل کنید. شهر سایبری دارای 5 منطقه مجزا است و شکست دادن غول‌های مزدور هر بخش هیجان‌انگیزترین بخش بازی است.

بازی Quantum Replica در ژانر اکشن و ماجراجویی توسط شرکت ON3D Studios ساخته شد. این بازی در ماه می 2018 توسط شرکت 1C Company برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد. شما در بازی دو شیوه را می‌توانید در پیش بگیرید: مخفی شدن یا درگیری رو در رو. هر مرحله و فضا به‌صورت تصادفی و تصادفی ایجاد می‌شود، پس مراقب باشید تا در هر مرحله در تله دشمنان نیفتید. علاوه بر فضای هیجان‌انگیز بازی، نورپردازی جالب آن توجه هرکسی را جلب می‌کند.

آیا شما هم می‌توانید غول‌های بازی رو شکست دهید؟ این چالش هیجان‌انگیز را از دست ندهید. کنترل زمان یکی از مهیج‌ترین قدرت‌ها است، بازی Quantum Replica به شما این امکان را می‌دهد تا آن را تجربه کنید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 7/8/10, 32 or 64 bit
Processor: Intel Core 2 Duo, 2.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 550, Radeon HD 5400 or HD4000, 1GB VRAM; 1280 x 720 resolution
DirectX: Version 9.0c
Storage: 7 GB available space
Sound Card: DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.3 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز از میانگین رای 0 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.