تریلر گیم پلی بازی God of War منتشر شد [E3 2017]
سعید ستایش

اطلاعات و تصاویر هنری جدیدی از بازی God of War منتشر شد

سعید ستایش 15 شهریور 1396 بدون دیدگاه
1,425 بازدید

God of War یکی از سری‌های محبوب کنسول‌های سونی است که آخرین نسخه از آن بانام God of War 3 در سال 2001 برای کنسول PS3 منتشرشده بود، سونی در طی مراسم E3 2016 بود که با انتشار تریلری خبر از نسخه‌ی جدید بازی God of War داد، این بازی قرار است در سال 2018 روانه‌ی بازار شود. سونی تاکنون اطلاعات و تریلرهای کمی از بازی خود منتشر کرده، اما اندک اطلاعاتی که طرفداران درباره‌ی بازی دارند این است که کریتوس در ماجراجویی جدید خود با پسرش همراه می‌شود و شما در بازی کنترل هر دو شخصیت را بر عهده‌دارید.

به‌تازگی کارگردان بازی و رئیس استدیو سانتا مونیکا اطلاعات جدیدی از بازی منتشر کرده است، او در سخنان خود درباره‌ی وجود سحر و جادو در بازی، مأموریت‌های پنهانی و خدایان درون بازی سخن گفته است.

او در سخنان خود آورده که زبان‌اصلی بازی Elder Futhark است، اما هر منطقه از بازی زبان منحصربه‌فرد خود را دارد که بازیکن می‌تواند باراهنمایی‌هایی که در بازی وجود دارد آن‌ها را یاد بگیرد، یادگرفتن این زبان‌ها در رد کردن مراحل به بازیکن کمک می‌کند. سحر و جادو نیز به روش‌های مختلف در بازی وجود دارند که شما می‌توانید آن‌ها را به دست آوردید و در طی مراحل از آن‌ها استفاده کنید. او همچنین اشاره‌کرده که خدایان جدید بازی باخدایان یونان که قبلاً در بازی وجود داشتند کاملاً متفاوت هستند، خدایان یونان، خدایانی بودند که در قصرهای خود می‌نشستند و مانند سیاست‌مداران بر زندگی مردم نظارت می‌کردند، اما خدایان جدید بازی جنب‌وجوش فراوانی دارند و در کنار مردم می‌جنگند وزندگی می‌کنند.

منبع: GameZone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.