دانلود بازی Windjammers 2 برای PC
دانلود بازی Windjammers 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Windjammers 2 برای PC

پارسی گیم 3 بهمن 1400 بدون دیدگاه
2,023 بازدید

دانلود بازی Windjammers 2 برای کامپیوتر

بازی‌های ورزشی امروز تنوع بالایی پیدا کرده‌اند و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های ورزشی و جذاب را به خورد طرفدارانشان می‌دهند. تجربه این ورزش‌ها در دنیاهای مجازی شاید کمی متفاوت باشد اما در لذت‌بخش و سرگرم‌کننده بودن آن‌ها شکی نیست. به‌جز ورزش‌های محبوب و پرطرفداری مثل فوتبال، رشته‌های دیگر نیز در میان این عناوین دیده می‌شوند. بازی Windjammers 2 از استودیو Dotemu عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده بوده که یک ورزش خیالی و مهیج را با الهام از پرتاب دیسک با سبک و سیاقی آرکید به خوردتان می‌دهد تا در هیجان بی‌حدومرز غرق شوید.

بازی در دنیایی جریان دارد که یکی از رشته‌های ورزشی محبوب در جهان، پرتاب دیسک است؛ اما این پرتاب دیسک سبکی متفاوت داشته و بین دو بازیکن در زمین ورزشی جریان پیدا می‌کند. این بازی که شماره دوم سری محسوب می‌شود، عناصر محبوب و دوست‌داشتنی بازی اول را در کنار چیزهای جدیدی تلفیق کرده تا بهترین تجربه را در اختیار شما قرار دهد. گیم پلی بازی سرعت بسیار زیادی داشته و یادگیری آن ساده است اما از طرفی ماهر شدن در آن زمان زیادی لازم خواهد داشت.

گرافیک هنری و دوبعدی بازی ازجمله ویژگی‌های جذابش است که در بازی اول نیز حضور داشت. وجود کاراکترهای جدید با قابلیت‌های منحصربه‌فرد، انواع و اقسام ضربه‌ها و فنون ورزشی جذاب و موسیقی پرانرژی تجربه شما را لذت‌بخش‌تر هم می‌کند. پرتاب دیسک به دیوارهای میدان ورزشی باعث کمانه کردنش می‌شود که خودش عمق گیم پلی را بیشتر کرده است. علاوه بر این تلفیق این ضربات با قابلیت‌های هر کاراکتر، تنوع خوبی به گیم پلی بخشیده که در آن هر راند متفاوت و سرگرم‌کننده رقم می‌خورد. اگر به سبک بازی‌های ورزشی و آرکید علاقه دارید، این عنوان جذاب را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Pinball FX3 و Nickelodeon All-Star Brawl را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Windjammers 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7+
Processor: Intel i5+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 960 / Radeon HD 5750 or better

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

25 years later, throwing flying discs at your opponents is still as cool as back in the days. Sequel to the NEOGEO cult classic Windjammers, Windjammers 2 is the perfect mix between what you loved about the classic title and brand-new mechanics.
Fast-paced, strategic, easy to learn but hard to master: Windjammers 2 follows the steps of the first episode and brings back what makes the Windjammers series an amazing fun and competitive game!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.