بازی god of war pc
سید مسعود کاظمی

بازی God of War بهترین شروع تاریخ سونی در پلتفرم PC را داشته است

سید مسعود کاظمی 1 بهمن 1400 بدون دیدگاه
434 بازدید

بازی God of War که یکی از بهترین عناوین انحصاری پلی‌استیشن است چندی پیش از طریق استیم برای پلتفرم PC منتشر شد. طی چند سال گذشته عناوین انحصاری بسیاری مثل Days Gone و Horizon Zero Dawn برای رایانه‌های شخصی منتشر شدند. بازی God of War که لقب بهترین بازی سال 2018 را به‌دست آورده بود، جدیدترین انحصاری سونی است که برای رایانه‌های شخصی منتشر شده و اواخر ماه ژانویه دو بازی Uncharted 4 و Uncharted: Lost Legacy نیز به جمع این عناوین خواهند پیوست. مجموعه God of War یکی از محبوب‌ترین سری بازی‌های تاریخ ویدئوگیم است و جای تعجب ندارد که این بازی، بهترین شروع تاریخ سونی برای پلتفرم کامپیوتر داشته است.

سایت SteamDB معتبرترین منبع برای مشاهده‌ی آمار دقیق مربوط به بازیکنان، قیمت‌ها و محصولات استیم است. بر طبق آمار این وبسایت، در تاریخ 16 ژانویه سال 2022، بیش از 73 هزار بازیکن همزمان مشغول تجربه‌ی بازی God of War روی رایانه‌های شخصی‌شان بوده‌اند. اگر این موضوع را در نظر بگیرید که چهار سال از عرضه‌ی این بازی روی کنسول پلی‌استیشن 4 می‌گذرد، متوجه عظمت و شروع طوفانی این بازی خواهید شد.

بازی god of war pc

God of War موفق‌ترین بازی پلی استیشن در استیم

هم‌اکنون 97% کاربران استیم از این بازی راضی هستند و برخلاف عناوین انحصاری قبلی سونی که برای پی‌سی پورت شده بود، بازی God of War هیچ مشکلی ندارد. در اکثر نقد‌های منتشر شده بازی نیز منتقدین از اجرای روان و بی‌نقص بازی روی رایانه‌های شخصی‌شان گفته‌اند. این درحالی است که عنوانی مثل Ninja Gaiden و Final Fantasy 7 Remake با مشکلات فراوانی روی PC اجرا می‌شدند.

PlayStation PC جدیدترین لیبل سونی است که وظیفه انتشار بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن را روی پلتفرم PC دارد. در گذشته عناوین Days Gone، Death Stranding، Horizon Zero Dawn منتشر شده بودند و بازی God of War جدیدترین عنوان اضافه شده به این سری بازی‌ها است. در آینده نزدیک دو عنوان از مجموعه آنچارتد نیز راهی رایانه‌های شخصی خواهد شد که امید طرفداران به عرضه شدن دو عنوان Bloodborne و Spider-Man را بیشتر از قبل می‌کند.

بازی God of War در تاریخ 14 ژانویه برای پلتفرم PC منتشر شد و هم‌اکنون برای دانلود در دسترس است.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.